חיפוש

איך שונה מופע סטאנדאפ לחגים ממופע סטאנדאפ רגיל?

לפני כמה חודשים קיבלנו הזמנה למופע סטנדאפ פרטי שהתקיים בביתו של קולגה. האירוע התקיים במהלך ימי חול המועד, כך שכולנו יכולנו להגיע (מכיוון שקיבלנו חופש מהעבודה). במהלך המופע, גילינו יחד עם כל הנוכחים כי מדובר במופע ששונה ממופעים "רגילים".

לכן, בסיומו, החלטנו להוציא מדריך שיעלה את המודעות בנושא ויציג איך מופע סטנדאפ לחגים שונה ממופע רגיל. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים החשובים בעניין.

 

השוני ה – 1 שבא לידי ביטוי במופע סטנד אפ לחגים: התפאורה

מי שנכחו בעבר במופע סטנד אפ שהתקיים במהלך חג כלשהו, יוכלו לומר לכם שיש דבר אחד בולט שניתן לשים לב אליו עוד טרם תחילת המופע – התפאורה. שכן, סטנדאפיסטים רבים יודעים כי עליהם להכין את התפאורה בהתאם לאווירה הכללית. לכן, אתם צפויים לראות את האביזרים הבאים בתפאורות של חגים שונים:

  • פרחים וסלסלות של פירות בחג שבועות
  • רימונים, צנצנות דבש ושלטי "שנה טובה" בראש השנה
  • במה שמעוצבת כסוכה בחג סוכות וכו'

זה הרי ידוע שהתפאורה משפיעה על המופע עצמו, כך שאם אתם מזמינים סטנדאפיסט מומלץ למופע בחגים, אתם צפויים לקבל תפאורה מושקעת במיוחד.

 

השוני ה – 2 שבא לידי ביטוי במופע סטנד אפ לחגים: הבדיחות

הדבר השני ששונה בין מופע סטנדאפ רגיל לבין מופע סטאנדאפ לחגים נוגע לבדיחות. סטנדאפיסטים יודעים שהם צריכים להתאים את עצמם לתקופה הזו בשנה. שכן, זה עניין שנוגע לכל אחת ואחד מהנוכחים בקהל. כך שבחירה בבדיחות שקשורות לחג, צפויה להביא להתעניינות רבה יותר במופע.

 

השוני ה – 3  שבא לידי ביטוי במופע סטנד אפ לחגים: הזמינות

אי אפשר לכתוב על ההבדלים שבין מופע סטנדאפ לחגים לבין מופע סטנדאפ רגיל ולא להעלות את נושא הזמינות. אם הזמנתם בעבר מופע שכזה ביום "חול", אתם בטח יודעים כי עליכם ליצור קשר לגבי ההזמנה לפחות חודשיים מראש. אם אתם מתכננים להזמין מופע סטנדאפ לחגים, עליכם לדעת כי תצטרכו להזמין לפחות חצי שנה (ולפעמים אף יותר) מראש, בגלל שיש הרבה שמתעניינים במופעים במהלך החגים, כך שהיומנים של הסטנדאפיסטים הטובים באמת מתמלאים במהירות.

 

מתכננים להזמין מופע סטנד אפ לחגים? כדאי שתכירו בטיפ החיוני הבא

רגע לפני שהמדריך יסתיים, אנו רוצים להציג בפניכם טיפ חשוב שיאפשר לכם להזמין מופע סטנדאפ לחגים על הצד הטוב ביותר. ההמלצה שלנו היא ליישם את הדברים הבאים:

  1. ליצור קשר עם הסטנדאפיסט לפחות 8 חודשים מראש
  2. להיות גמישים בתאריכים והשעות (הציגו בפניו לפחות 4 – 5 אפשרויות שונות)
  3. להודיע לאורחים מספיק זמן מראש, כדי שהם לא יסגרו חופשה בחו"ל באותו יום

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים מה שונה מופע סטנדאפ לחגים ממופע רגיל, כך שנותר לכם רק ליישם את הטיפים שלעיל ולהעביר את המידע הלאה, למי שלא הכיר בו עד כה.

מופע סטנד אפ

אולי תאהבו גם את

קוֹסֵם
קוסם מנוסה ליום ההולדת

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מעוניינים בחגיגת ימי הולדת עם אטרקציות, פעילויות והפתעות. אחת מהדרכים להשאיר חוויה בלתי נשכחת היא להזמין קוסם, שישאיר את הצופים

קראו עוד »