חיפוש

כמה עולה הכשרה של קוסם מיומן?

כל אדם שצפה בקוסם מוכשר בפעולה, מתקשה לשכוח את מה שהוא ראה. תעלומת הקסם נוגעת לנו במנגנונים הכי בסיסיים שלנו, מושכת ומסקרנת אותנו. ספרים רבים וסרטים עטורי פרסים נכתבו והוקרנו אודות הקוסמים ופועלם. אבל איך למעשה אפשר להפוך לקוסמים? האם מדובר בכוחות מולדים או שאולי בכלל מדובר במיומנויות נרכשות? אם אפשר לרכוש את המיומנות הזאת, כמה זה עולה? הישארו איתנו ותגלו

 

מי הוא קוסם מיומן ולמה צריכים אותו בכלל?

בעבר, הייתה הנחת יסוד מוטעית האומרת כי צפייה בקוסמים מיומנים היא פריבילגיה שניתן לקיים רק דרך צפייה בטלוויזיה או לחלופין בבמות הוליוודיות גדולות. בימינו, המציאות שונה לחלוטין, ההתלהבות המובנת מקוסמים הביאה לעולם שוק רחב של קוסמים מוצלחים אשר מופיעים באירועים רבים. קוסם לבר מצווה או בת מצווה, ימי הולדת, אירועי חברה, מופעים עירוניים, כל אלו ועוד רבים אחרים מהווים אירועים בהם מופיעים קוסמים מיומנים בפניי קהל המום ומרותק.

 

קוסם ואמן חושים – זה אותו הדבר?

ובכן, התשובה הקצרה לשאלה הזאת היא שקוסם ואמן חושים לא עוסקים בדיוק באותו התחום. מבחינת נקודות דמיון, גם קוסמים וגם אמני חושים בונים את המופע שלהם על מוטיב האשליה, הם למעשה מצליחים לייצר עלילה ובאמצעות טריקים כאלו ואחרים להמם את הקהל להשאיר אותו חסר מילים.

באשר להבדלים, קוסמים קלאסיים עוסקים באשליות הנוגעות למוטיבים פיזיים בעיקר, לדוגמה ניסור איברים או משחקי אש ומים. אמני חושים מנגד, מייצרים אשליות על בסיסי תרגילי תודעה, חשיבה וחושים. ישנם קוסמים שמתעסקים בשני העולמות אך לרוב תהיה הפרדה ברורה.

 

אפשר ללמוד איך להיות קוסמים מיומנים?

ראשית חשוב לציין את העובדה הפשוטה – כמעט כל אחד יכול להיות קוסם. למרות שצפייה בקוסם בפעולה יכולה לגרום למחשבה כי מדובר בעניין על טבעי, למעשה מדובר במיומנות שכל אחד ואחת יכולים לרכוש. בעזרת עבודה קשה, השקעה ומחויבות למקצוע, גם את ואתה יכולים להיות קוסמים מיומנים.

 

אני רוצה להיות קוסם – איך עושים את זה וכמה זה עולה לי?

במידה והחלטתם שאתם מעוניינים להיכנס אל העולם הקסום, ישנם מספר גורמים שחשוב להתייחס אליהם. עקב הביקוש הרב לקוסמים, קמו חברות רבות אשר מציעות קורסי הכשרה כאלו ואחרים.

במידה ונתקלתם באחד כזה, חשוב לוודא שמדובר במקום רציני, בעל הרשאות מתאימות וכזה שמחזיק בהמלצות מתלמידים קודמים. באשר למחיר, טווח המחירים הוא די רחב, אפשר למצוא קורסים החל מ-2000 ₪ והכשרה מקיפה ומעמיקה יכולה גם להגיע לסכומים של עשרות אלפי שקלים.

 

אז כל מה שצריך זה לשלם וזהו?

ובכן, כמו בכל דבר בחיים, גם כאן כסף זה לא הכול. במידה ותבחרו בהכשרה טובה היא תספק לכם כלים רבים שיכינו אותכם למקצוע, אבל בלי השקעה שלכם וצבירת ניסיון אמיתי בשטח, זה לא יספיק. צאו לבחון לעומק את האופציות השונות ואל תמהרו לשלם לפני שאתם בטוחים שזה המקום המתאים, בהצלחה!

קוסם לבר מצווה

אולי תאהבו גם את

קוֹסֵם
קוסם מנוסה ליום ההולדת

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מעוניינים בחגיגת ימי הולדת עם אטרקציות, פעילויות והפתעות. אחת מהדרכים להשאיר חוויה בלתי נשכחת היא להזמין קוסם, שישאיר את הצופים

קראו עוד »