חיפוש

4 מפעילים שמתאימים לכל אירוע

חוויות חיוביות הן משהו שאנחנו מוכנים לשחזר אותו שוב ושוב מבלי שנמצה. אנחנו מוכנים לנסוע בכל קיץ לים, לרקוד בחתונות אחת לשבוע ולחסל חפיסת שוקולד מדי יום. אפשר לומר שהמוח שלנו 'מכור' לחוויות חיוביות ומחפש בצורה הכרתית ותת הכרתית מפגשים מחודשים שיעירו את תאי העונג ויגרמו לחוויה חוזרת בטעם האהוב.

ישנן הפעלות לימי הולדת ואירועים נוספים הנצרבים כחוויות סופר איכותיות כך שהן מתאימות לרוב סוגי האירועים ומספקות אטרקציה מרגשת גם כשהנוכחים כבר צפו בהפעלות מסוג זה. הכירו את סוגי המפעילים הפופולריים בכל אירוע.

 

סדנאות שוקולד ממכרות

סדנאות יצירה בשוקולד הן הפעלה מוכרת שרק הולכת וצוברת פופולריות ען השנים. לממתק הזהב הזה יש כוח מאגי וניתן לפסל מנו יצירות מותת. היתרון בהפעל זו הינו השילוב של החומר האהוב יחד עם יצירת אומנות ברמה גבוהה. תוכלו לבחור ברמת הסדנה הנדרשת לפי גילאי המשתתפים והידע שלהם בעולם הקונדיטוריה. הקפידו שמפעיל/ת הסדנה יהיו שוקולטיירים מוסמכים.

 

מופע מנטליזם מסעיר

ילדים, מבוגרים, אנשי אקדמיה ועובדי כפיים – אין מי שיסרב להופעת אמן חושים מקצועית. רון גליקסמן הוא אמן חושים נחשב המעביר מופעי מנטליזם מעוררי התפעלות ומצליח בכל פעם מחדש לעורר את צופיו לתהות האם הוא אכן בעל כוחות על טבעיים.

במופעים שלו, משתמש רון גליקסמן בסוגסטיה, בתרגילי טלפתיה ובקריאת מחשבות על מנת לייצר מתח בלתי פוסק בקהל. המופעים שלו מתאימים לימי הולדת לילדים ולמבוגרים, לימי חברה ולמסיבות בת מצווה/בר מצווה.

 

מפעילי סדנאות או.די.טי מגבשות

סדנאות או.די.טי מהוות פעילויות גיבוש מוצלחות המשמשות למטרות איחוד בין עובדי חברה, וכן עבור אירועים משפחתיים שונים. ניתן להשתמש בסדנאות דיבייט, סדנאות אלתור בשטח ואימפרוביזציה. הקפידו לשכור שירותי מפעילים מחברה אמינה המשתפת רק אנשי מקצוע אדיבים ובעלי יכולת מנהיגות ורטוריקה מפותחת.

 

אירוע של סטנד אפ

סטנד אפ טוב, בדגש על מופע טוב במיוחד הוא מופע האהוב על קהלים רבים. הקפידו להשיג מפעיל סטנד אפ מקצועי שכן בהומור אין מקום לבינוניות: או שסטנדאפיסט הוא מוצלח או שלא.

חשוב לצייד את הסטנדאפיסט טרם המופע במידע על החברה, על נהליה ועל אורח חיי העובדים. לאחר שבעל המקצוע מתוודע לנעשה בתוך החברה פנימה, יהיה קל יותר ליצור קונספט מופע שנוגע יותר בעובדים ומאפשר להם לחוש שייכות והזדהות עם הדברים.

 

מפעיל לאירועים שונים – בקשו המלצות

מפעיל באירוע הוא פעמים רבות מרכז התוכנית באירוע, לכן חשוב מאוד לערוך מחקר מקיף ולקבל מידע על אופי המפעיל והאירועים שהוא עורך. בנוסף, באותו בירור ניתן לשלב את נושא העלות ולהגיע לאמן חושים מקצועי במחיר הטוב ביותר.

מפעילים לכל אירוע

אולי תאהבו גם את

קוֹסֵם
קוסם מנוסה ליום ההולדת

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מעוניינים בחגיגת ימי הולדת עם אטרקציות, פעילויות והפתעות. אחת מהדרכים להשאיר חוויה בלתי נשכחת היא להזמין קוסם, שישאיר את הצופים

קראו עוד »