חיפוש

כיצד תפתיע את ילדך ביום הולדתו?

הילד צפוי לחגוג בקרוב יום הולדת ואתם רוצים לערוך לו מסיבה ייחודית? חושבים הפעם להפתיע אותו ולערוך יום הולדת ייחודי? כזה שהוא לא יצפה לו? כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם תצליחו להפתיע את הילד ביום הולדתו וגם לגרום לו ליהנות מכל רגע, אתם צריכים לקרוא את השורות הבאות, בהם תקבלו את כל הטיפים שיגרמו לכם להפתיע את הילד על הצד הטוב ביותר:

 

תכינו יום הולדת עם קונספט שהוא אוהב

כדי להפתיע את הילד שלכם ביום ההולדת שלו, אתם צריכים להכין יום הולדת עם קונספט שהוא אוהב. אם הילד שלכם אוהב כל מיני תחומים ואתם לא יודעים מהו התחום האהוב ביותר, אתם לא צריכים לדאוג. אנחנו תכף ניתן לכם כמה טיפים שיאפשרו לכם לדעת מהו התחום האהוב עליו ביותר. להלן הפרמטרים שיגרמו לכם להבין מהו התחום הנבחר שיהפוך בהמשך לקונספט:

  1. תסתכלו על הצעצועים שלו ותבדקו אם יש צעצוע מסוג מסוים שחוזר על עצמו. אם למשל תראו שיש לו הרבה צעצועים של יחידת החילוץ או ספיידרמן, תוכלו לדעת שאלו מתאימים לקונספט.
  2. תבדקו את העטיפות של המחברות שלו, העפרונות והמחקים. שימו לב אם יש הדפסים מסוימים שחוזרים על עצמם, כמו הדפסים של חדי קרן, פסים או צבעים מסוימים.

 

תזמינו מפעיל ייחודי שהוא יאהב

בשביל שהילד יהיה באמת מופתע, אתם צריכים לשים לב שאתם מזמינים מפעיל ייחודי, כזה שהוא יראה ויבכה מהתרגשות. אנחנו בחרנו לאחרונה בקוסם כמפעיל ליום הולדת של הבן שלנו וגילינו בסופו של דבר שזו הייתה בחירה מוצלחת ביותר. מסתבר שהיו עוד כמה חברים שלו שגם כן הזמינו קוסמים ליום ההולדת שלהם, ועדיין, העובדה הזו לא גרמה לילד שלנו להתעצב מכך, אלא ההפך, הוא שמח מאוד לראות שגם ביום ההולדת שלו יש קוסם. כדי לחסוך לכם בחיפושים אחר קוסם מומלץ שמתאים להופעות בימי הולדת, החלטנו להדביק לכם את הקישור של הקוסם שהיה אצלנו וגרם ליום ההולדת להיות מפתיע וייחודי, להלן הקישור: https://yago.co.il.

 

תשימו לב שאתם מזמינים את כל החברים שלו

חשוב מאוד שתבדקו שאתם מזמינים את כל החברים של הילד שלכם. אתם רוצים שההפתעה ביום ההולדת תהיה הפתעה חיובית, נכון? כדאי שתדעו שיש גם הפתעה שלילית. כזו שעשויה לבוא לידי ביטוי כשההורים שוכחים להזמין את החבר הכי טוב של הילד שלהם שבכלל גר מחוץ לעיר (ומסתבר שההורים שלו מוכנים להקפיץ אותו ליום הולדת למרות המרחק). אנחנו כותבים את הטיפ הזה מניסיון שלנו מיום הולדת 5. כדי שאתם לא תיפלו למשבצת הזו של הפתעה שלילית ליום הולדת – תשימו לב שאתם מזמינים את כל החברים, גם את אלו שאתם חושבים שהם כבר לא חברים של הילד (כלומר, גם אם מדובר בילד שעבר לעיר אחרת לא מזמן).

מכת נר של עוגת יום הולדת לילד

אולי תאהבו גם את

קוֹסֵם
קוסם מנוסה ליום ההולדת

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מעוניינים בחגיגת ימי הולדת עם אטרקציות, פעילויות והפתעות. אחת מהדרכים להשאיר חוויה בלתי נשכחת היא להזמין קוסם, שישאיר את הצופים

קראו עוד »
אמן חושים בפריסה ארצית

לאחרונה אפשר לראות כיצד אומנות החושים תופסת את הבמה והופכת להיות מופע מרכזי גם בתוכניות הטלוויזיה הפופולאריות וכן גם באירועים הפרטיים. טרנדים בעולם המופעים משתנים

קראו עוד »