חיפוש

קוסם מנוסה ליום ההולדת

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מעוניינים בחגיגת ימי הולדת עם אטרקציות, פעילויות והפתעות. אחת מהדרכים להשאיר חוויה בלתי נשכחת היא להזמין קוסם, שישאיר את הצופים פעורי פה ועם טעם לעוד.

 

למי הקוסם מיועד?

כיום אפשר למצוא קוסמים עם הופעות המיועדות לילדים או למבוגרים. קוסם המיועד לקהל בוגר יבצע קסמים מסובכים יותר, תעלולי עיניים ברמה גבוהה וישלב את הקהל בפעלולים עצמם. קוסם לילדים ידע לבצע תעלולים פשוטים, להוסיף פעילויות כמו כיפוף בלונים או בובות רקע ולשלב את הקטנטנים בהופעה. כל אחד יכול להנות מהופעתו של קוסם, אך ילדים עד גיל 10 נוטים לראות בהופעות קסמים אטרקציה מלהיבה שתישאר עימם למשך זמן.

 

למה קוסם?

אם דיברנו על אטרקציות והפתעות, קוסם מבטיח שילוב של סקרנות ופליאה במופע. ילדים ומבוגרים כאחד סקרנים מאוד לראות הופעות קוסמים, אלמנט המתח וההפתעה ממגנטים את הצופה למופע ומבטיחים חוויה בלתי נשכחת, כך שעבור מי שמעוניין בהופעה איכותית בעלת ערך, קוסם הוא בחירה מצוינת. יתרה מכך, כיום עם הביקוש הרב שיש לקוסמים ניתן למצוא קוסמים ברמות שונות, מיצגים שונים ומקצועיות ברמה גבוהה.

 

איך לבחור את הקוסם שלכם?

אם הרעיון לקוסם צץ לכם בעקבות הופעה שראיתם, נסו לבקש את מספר הטלפון של הקוסם מבעל האירוע. אך זכרו, קוסם שביצע הופעה למבוגרים לא בהכרח ידע להפעיל ילדים ולהיפך. קוסם למבוגרים יכול להציג קסמים ארוכים ולבצע טריקים מסובכים אך ילדים, לא בהכרח יימשכו להופעה מסוג זה ואף יאבדו קשב מהר מאוד.

לכן, חפשו אחר קוסם שמבצע הופעות ילדים או מבוגרים במקצועו, בהתאם לקהל המיועד. בנוסף, קשה לצפות במופע יותר משעה ברצף, וכשמדובר בילדים אז גם צפייה של מעל עשר דקות ברצף יכולה להוות קושי ולכן, כדאי לוודא שהקוסם הוא קוסם מפעיל, כזה שמשלב את הקהל בתוך ההופעה.

 

זה לא רק קסמים

קוסם יכול להפעיל את הקהל ולשלב בהופעה אלמנטים נוספים. ישנם קוסמים שמגיעים כדי ללמד את הקהל קוסמות, פעילות מלהיבה מאוד בקרב ילדים עד גילאי העשרה. ישנם קוסמים שמחליקם מתנות ומנהלים טקס הבאת עוגה וישנם קוסמים שמפעילים את הקהל בעזרת משחקים. לכן, חשוב לוודא תיאום ציפיות מול הקוסם ולתכנן מה עתיד לקרות באירוע.

 

כמה יעלה לי להזמין קוסם ילדים?

טווח המחירים עבור קוסם ילדים נע בין 700-2,000 ₪ בהתאם למיקום ההופעה, הפעילויות המובטחות, קהל היעד, תפאורה שהקוסם מביא איתו וכלים נוספים. שימו לב שככל שתבחרו בקוסם שמחיר ההופעה שלו הוא זול, ייתכן ומדובר בקוסם עם פחות ניסיון או המלצות וההופעה תיערך בהתאם. מחיר ההופעה תלוי גם בכמות הקהל שמשתתפת ובגילאי הקהל, עבור קהל מבוגר המחיר יקר יותר כיוון שכישורים של הקוסם הם שונים וככל שישנם יותר צופים ואנשים לשלב במופע, המחיר יעלה.

קוסם ליום הולדת

אולי תאהבו גם את