חיפוש

סטנדאפיסט לילדים – היתרונות שכדאי שתכירו

כשאומרים לנו "סטנדאפיסט" אנחנו ישר חושבים על הופעות למבוגרים, ערבי גיבוש או ערבי חברה, אך סטנדאפ יכול להתאים מאוד גם לילדים. ביום הולדת, מסיבת כיתה, בר מצווה, בת מצווה או כפעילות חוץ של בית ספר או קייטנה- הופעת סטנד-אפ היא פעילות מקורית ומלאת יתרונות שמיד נפרט עליהם.

 

מה ילדים אוהבים?

לילדים יש קסם מיוחד. משהו בפשטות, בתום, בקבלת העולם כעובדה ובכנות שלהם פשוט ממיס את הלב. לכן גם כיף לשמח ילדים. לפעמים זה לא קשה בכלל- לילדים מסוימים פסטה ושניצל, לאחרים משחק שישחקו איתם, העיקר תשומת הלב וההקשבה להם בגובה העיניים.

 

הפעלות ילדים

שוק מפעילי הילדים הוא שוק רחב ומגוון הכולל סוגי תוכן שונים. אם נתבונן במפעילי הילדים הבולטים נראה שהחלק העיקרי בתוכן שלהם הוא הנגשה שלו לילדים בעזרת הומור המתאים להם ומוגש להם בגבוה העיניים. כמעט לכל כוכב ילדים יהיו את הקטעים האופייניים שלו בהם הוא יוצא "מבולבל" כאשר הוא משתמש באביזרים בשימוש שונה מזה המקורי, עונה על שאלות באופן שגוי בכוונה וכו'. אם כן, מה מונע מאיתנו לפתוח את הראש להפעלת סטנדאפיסט לילדים? הבדיחות כבר שם, זהו אדם היודע לעמוד על הבמה ויודע להצחיק קהלים שונים. נשמע שזה רעיון לא רע בכלל.

 

הופעת סטנדאפ לילדים

בהופעת סטנדאפ לילדים יש כמה יתרונות. ראשית, הילדים נהנים, צוחקים ומסיימים מחוייכים ועם אדרנלין גבוה. צחוק אצל ילדים, בדיוק כמו אצל מבוגרים, משחרר חומרים חיוביים במוח, משחרר לחץ ואגרסיות, מרפה את השרירים ומשמח את הלב. בנוסף, כאשר ישנה הופעת סטנדאפ שאינה הפעלה נהנים גם הילדים השקטים יותר, אלה שלא יודעים לקפוץ כאשר המפעיל מבקש מתנדב, אלה שיש להם פחד במה, אלה שעדינים יותר. בהופעה כולם שווים וכולם צוחקים ביחד ונהנים ביחד.

 

הופעת סטנד אפ משולבת לילדים

הופעת אידיאלית לילדים היא הופעת סטנדאפ משולבת, כפי שניתן לראות שמוצעת כאן https://standupcomedy.co.il. הופעה זו כוללת גם את החלק של אמנות החושים שהוא בעצם מופע קוסמות לילדים על מנת להפתיע אותם, לרגש אותם, להדהים אותם ולשתף אותם בחוויה וגם מופע סטנדאפ שמצחיק את כולם באופן שווה ונותן לכל ילד, גם אלה שלא הופעלו בחלק הקסמים, להרגיש שיצא עם חוויה שמתאימה לו. בשילוב שני החלקים האלה ניתן לתת לילדים חוויה של גיבוש, הנאה, שחרור ושמחה. בהופעות כאלה הילדים יושבים מרותקים, מחכים לטריק הבא או לבדיחה הבאה ולומדים איך אפשא לצחוק על עצמם בצורה שאינה פוגענית ואינה משפילה.

 

הכנה מראש

לפני שסוגרים עם סטדנאפיסט לפעילות גיבוש לילדים, כדאי להתארגן  מראש: ניתן לראות סרטונים שלו על מנת להתרשם מסוג ההומור, לברר איתו מה הסגנון ולהציב קווים אדומים (למשל לא לצחוק על ילדים בעלי מוגבלויות), לספר קצת על הילדים וכו'.

קומיקאי במופע קומדיה

אולי תאהבו גם את

קוֹסֵם
קוסם מנוסה ליום ההולדת

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מעוניינים בחגיגת ימי הולדת עם אטרקציות, פעילויות והפתעות. אחת מהדרכים להשאיר חוויה בלתי נשכחת היא להזמין קוסם, שישאיר את הצופים

קראו עוד »
אמן חושים בפריסה ארצית

לאחרונה אפשר לראות כיצד אומנות החושים תופסת את הבמה והופכת להיות מופע מרכזי גם בתוכניות הטלוויזיה הפופולאריות וכן גם באירועים הפרטיים. טרנדים בעולם המופעים משתנים

קראו עוד »