חיפוש

לא בסיסיות: איך תרימי מסיבת רווקות שונה לחלוטין מחברותייך

הרגע המאושר והחגיגי לפני אירוע החתונה הוא מסיבת הרווקות. לרגע הזה חיכית כל כך, לזמן שבו תוכלי לשמוח ולחגוג עם כל הקרובות לך ביותר ובדרך זו גם להיפרד מעולם הרווקות. מסיבות רווקות הן אירוע שבשגרה ואין אחת שלא מרימה הפקה לכבוד המאורע. הכנו לך כמה רעיונות איך תרימי מסיבת רווקות שונה ומיוחדת, כזו שעוד לא הייתה.

 

בחירת לוקיישן

בחירת המיקום היא אחד הדברים החשובים והעיקריים בהפקת מסיבת הרווקות. קיימות מספר אופציות כמו השכרת חדר במלון או מתחם צימרים, השכרת לופטים לאווירה פרטית יותר, מסיבת רווקות בבית, ואפילו מסיבת רווקות בים. בחרי מיקום שמתאים לסגנון שלך, לסגנון ההפקה שאת רוצה להרים, וגם לאורחות החוגגות איתך, כך שכולכן תוכלו ליהנות בצורה הטובה ביותר. אפשר בהחלט לבחור לוקיישן מקורי שיהפוך את המסיבה לשונה מכל מה שהכרתן.

 

מסיבת רווקות בים

אין כמו לחגוג מול הים באוויר הפתוח תחת השמש הנעימה והחמימה.אם את כזו שאוהבת ים ולא מפחדת מקצת חול, תוכלי להרים מסיבת רווקות שווה על חוף הים. במידה והתקציב מאפשר, ניתן להשכיר חברת הפקה שתדאג לך לציוד מתאים, אוכל, אלכוהול, אוהלי הצללה, פינות ישיבה ומוזיקה לאווירה.

גם להתארגן מראש על ציוד מהבית ולעשות זאת בעצמך זו בהחלט אפשרות. מה שבטוח, לחגוג מול הים הפתוח זוהי אחת האפשרויות המושלמות למסיבת רווקות מיוחדת ושונה.

 

מסיבת רווקות בבית – יש לדאוג לאטרקציה!

דרך נוספת לחגיגה היא לחגוג את מסיבת הרווקות בבית ולחסוך בעלויות של השכרת מקום. מסיבת רווקות בבית מחייבת לדאוג לאטרקציה מעניינת במיוחד כזו שתהפוך את הערב לבלתי נשכח. אחת האטרקציות השונות והמיוחדות היא אמן חושים למסיבת רווקות.
אמן החושים מתאים את המופע אליכן באופן אישי, והבנות לוקחות חלק גדול במופע שמלווה בהומור, קלפים, תרגילי חשיבה וטלפתיה. זוהי בהחלט אטרקציה שווה, מעניינת ושונה למסיבת רווקות.

 

השכרת חדר במלון או צימרים

השכרת חדר גדול במלון עם בריכה מפנקת או השכרת מתחם צימרים לכמה שעות או לילה אחד, יעניקו אפשרות גם לחגוג וגם לנפוש בחבילה אחת. במתחמי הנופש ובתי המלון תוכלו ליהנות מטיפולי ספא, ארוחות טובות ומפנקות, בריכות או ג'קוזי כיפי ונופים משגעים.

 

לופט אירועים

באמצעות השכרת לופט תוכלו לחגוג וליהנות בצורה פרטית ומושלמת ללא כל הפרעות. כל מה שצריך זה לדאוג למוזיקה טובה, נשנושים, ואלכוהול. אפשרות נוספת היא הזמנת שף פרטי למקום שיכין לכן ארוחה מושקעת ומיוחדת, או בר קוקטיילים שידאג לכן למשקאות טעימים ושונים לאורך כל החגיגה.

הרעיונות שהוצגו במאמר יכולים לסייע לך להרים מסיבת רווקות שונה לחלוטין מחברותייך. זכרי כי בין אם בחרת להשכיר מקום פרטי, לחגוג בחוף הים או לחגוג בבית, חשוב שתהיי בסביבת החברות ובנות המשפחה הקרובות אלייך ביותר, שיגרמו לך להרגיש הכי מאושרת ושמחה. 

אמן חושים למסיבת רווקות

אולי תאהבו גם את

קוֹסֵם
קוסם מנוסה ליום ההולדת

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מעוניינים בחגיגת ימי הולדת עם אטרקציות, פעילויות והפתעות. אחת מהדרכים להשאיר חוויה בלתי נשכחת היא להזמין קוסם, שישאיר את הצופים

קראו עוד »