חיפוש

החשיבות של דיוק פרטים בהגשת תביעות באמצעות עורך דין

בשביל להיות עורך דין מוצלח יש כמה דגשים שמומלץ לשים לב אליהם.

במאמר זה נסביר על ארבעה נקודות מרכזיות המאפשרות לעורכי דין מוצלחים להיות כאלה.

 

אופי ייחודי לעורכי דין

ישנה שמועה רווחת האומרת כי על מנת להיות עורך דין מצליח כדאי שיהיה לך האופי המותאם למקצוע. כאשר אומרים אופי מתאים למקצוע, הכוונה היא כי נדרשת מעורך הדין מסוגלות לביצוע עבודות חשיבה וכתיבה תובעניות וסיזיפיות לאורך זמן. על הכתיבה להיות מסודרת ולוגית. בנוסף, אלו שבוחרים בכיוון של ליטיגציה, עליהם להיות מסוגלים לטעון את הטיעונים בצורה רהוטה וברורה ולדעת להתמודד מול צד שני מוכשר לא פחות. דברים אלו דורשים יכולות סדר, דיוק וארגון מתחילת העבודה על ההליך המשפטי ועד סופו. אמנם, כישרון זה הוא כישרון מתפתח, לא לכל סטודנט בשנה הראשונה ללימודי המשפטים יש את שלל המיומנויות הללו, אבל מומלץ שיהיה בסיס של יכולת שממנו תוכלו להתפתח.

 

יכולת התמדה

אמנם יכולת זו היא לא ייחודיות רק למקצוע עריכת הדין, אולם היא חשובה לו במיוחד. על מנת להיות עורך דין מוצלח נדרשת יכולת התמדה גבוהה. מקצוע עריכת הדין יכול להיות מתיש, שוחק ולא מתגמל, כאשר על מנת שיצא תוצר מוצלח יש לעבוד במשך שעות רבות. בנוסף, בשוק עורכי הדין קיימת תחרות גדולה בין עורכי הדין השונים. לכן, ככל שעורך הדין יתמיד יותר, יעבוד קשה וישקיע בהתמקצעות שלו גם כשלא ניתן לראות תוצר מידי, הסיכוי להצלחה יגבר.

 

יכולות הקשבה

על עורך הדין להיות בקשב גבוה באופן תמידי לסביבה שלו. יכולת ההקשבה של עורך הדין צריכה להיות אקטיבית ופאסיבית. עליו להקשיב אל הלקוח שלו, למה שהוא אומר במפורש וגם למה שלא נאמר. יכולת זו תעזור לעורך הדין לתפוס את התמונה כולה. בנוסף, על עורך הדין יהיה להקשיב בקשב רב לעורך דין המייצג של הצד השני, על מנת שיוכל בהמשך להגיב לכלל הטענות שיעלו.

 

יכולת ניתוח ודיוק בפרטים

אין מקרה אחד דומה לשני מאלו שמגיעים לעורכי הדין בתקופת עבודתו. לכן, על עורך הדין להיות בעל יכולת ניתוח של כל מקרה ומקרה. בנוסף,  עליו להיות מוכן לכל תרחיש אליו יכול להגיע ההליך המשפטי. לימודי המשפטים והמבחנים במהלכם משכללים ומשפרים את יכולות הניתוח של הסטודנט, אולם, במהלך דרכו לאחר תקופת הלימודים, יהיה עליו להמשיך ולנתח כל מקרה שיגיע לפניו ולהימנע מהפתעות. בנוסף לניתוח גם מיומנות הדיוק היא חשובה ביותר. על עורכי הדין לשאוף למקסימום דיוק בכל טענה אותה הם טוענים כאשר עליהם להבחין בכל בעיה בטיעוני הצד שמנגד.

לסיכום, עבודת עורך דין מוצלח כדוגמת https://liatfaigel-law.co.il מחייבת דיוק בפרטים, הקשבה לכלל צרכי הלקוח ובעל יכולת לטעון טענות בצורה בהירה ובטוחה.

 

זכוכית מגדלת ומאזניים

אולי תאהבו גם את

בוררות
מתי ניתן לערער על הליך בוררות?

בוררות הפכה לשיטה פופולרית יותר ויותר ליישוב סכסוכים בישראל. עם יתרונותיו הרבים, כגון גמישות, סודיות ומומחיות, אנשים ועסקים רבים בוחרים בבוררות על פני ליטיגציה מסורתית.

קראו עוד »