חיפוש

שטיחים שווים לאמבטיה

איך לבחור את השטיח המושלם לאמבטיה? המגוון הרחב של הסוגים והחומרים שיש היום בשוק יכול לבלבל, אבל כאן נעשה מעט סדר. הפרמטרים החשובים לנו ביותר הם בטיחות, פרקטיות ויופי שכמובן תלוי בעיני המתבונן, כי חדר האמבטיה הפשוט כבר לגמרי יצא מהאופנה. היום, עם מה שהשוק מציע, גם חוויית האמבטיה וצחצוח השיניים יכולה להפוך לכיפית הרבה יותר.

 

למה צריך שטיח לאמבטיה?

עיצבתם את חדר האמבטיה מאלף ועד תו – גודל ומיקום המראה, ידיות המקלחות, זכוכיות החלון והמקלחת, קרמיקה וברזים, אך עדיין חדר האמבטיה מרגיש בסיסי ואולי טיפה משעמם. בדיוק כמו בשאר חללי הבית הסוד הוא – שטיח, פתרון שווה לכל כיס, שמשנה לגמרי את שפת הבית ובלתי אפשרי שלא להבחין בו. הוא זורק צבע, חיים וסטייל בכל חלל שבו הוא מונח. ופשוט אי אפשר לוותר עליו.אז כבר בשלב הזה  בקרו באתר של קרפטים כדי להתרשם  ממגוון שטיחי אמבטיה נעימים ופרקטיים שיענו על צרכיכם ויפנקו את רגליכם.

 

בכל אמבטיה, בכל מקום- רטיבות

כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהמקלחת ופיזרתם עקבות מים בכל הבית, שחלילה החלקתם, או אחרי שבן הזוג סיים להתקלח נכנסתם והתבאסתם שהגרביים נרטבות. הפתרון הפשוט והבסיסי ביותר הוא פשוט מאוד- שטיח. מעבר לסטייל ויופי, שטיח הוא פשוט בטיחותי, ונוח. אחרי מקלחת חמה אין נורא כמו המפגש של הרגל עם הריצפה הקרה, אז למה שלא נפנק את הרגליים שלנו ועל הדרך גם נדאג לבטיחות שלנו ונמנע החלקה מסוכנת.

 

שטיחי דוב

כל כך הרבה שטיחים מוצעים בשוק, אבל המוכרים ביותר, ואולי הנעימים ביותר הם שטיחי השאגי- שטיחים שעשויים אריגה איכותית וצפופה שמרגישה נעים ברגליים. השטיחים במראה יוקרתי שגורם לכל חדר אמבטיה פשוט להרגיש כמו בית מלון. סגנון השאגי הוא סגנון אופנתי מודרני ואפילו מרגיש מעט רטרו, סטייל שללא ספק חוזר לאופנה בעולם העיצוב. שטיח מהסוג הזה יספוג טוב יותר את הנוזלים מהרצפה ומהרגליים ויעשה את עבודתו נאמנה לשימושו הבסיסי והראשוני ביותר.

 

פרקטיות

עם כל היופי, הנוחות והנעימות אנו חייבים גם פרקטיות. ומדוע? שטיחי האמבטיה בעקבות הרטיבות המתמשכת יכולים להיאבד מצבעם, להיחלש ולהינזק לאורך הזמן, בנוסף הם מתלכלכים לעיתים קרובות ולכן נדרשים להרבה ניקיון לכן אנו צריכים לבחור בשטיח מחברה אמינה בעלת שם, כדי שלא נבזבז אץ כספנו ונצטרך להחליפו בתוך זמן קצר. שטיחים באיכות טובה זו מיובאים מאירופה מאחר ובאירופה האקלים הרבה יותר קל ולכן הם מתמחים בשטיחים מחממים ובאיכות מחמירה וגבוהה.

 

מחיר

שלא יעבדו אליכם, למרות תו התקן המחמיר, והאיכות הגבוהה, אין שום סיבה ששטיח האמבטיה יהיה יקר וידרוש ממנו הוצאה גבוהה שאינה תוכננה בשביל עיצוב וריפוד חדר האמבטיה. ניתן למצוא במגוון חנויות בשוק שטיחים במחירים נכונים שמתאימים לכל כיס.

שטיחי אמבטיה

אולי תאהבו גם את