חיפוש

למה חברות גדולות מעדיפות להשתמש בדלקנים לרכבי החברה?

סביר להניח שכולכם מכירים את המושג דלקן אם ממקום העבודה שלכם ואם ממקום העבודה של בן או בת הזוג שלכם. חברות רבות בישראל נעזרות בשירותי דלקן באופן שוטף לכל רכבי החברה שלרשותן, הסיבות לכך רבות ומגוונות אבל, כולן נובעות מהמקום של החיסכון והבקרה של החברה על הוצאות הדלק של רכבי החברה. בשנים האחרונות ניתן היה להבחין גם בחברות קטנות שנכנסות למעגל משתמשי הדלקן וחווינו אף כניסה של המוצר לשוק הפרטי. חברות גדולות המחזיקות צי רכבים הכולל עשרות ולעיתים מאות כלי רכב עושות שימוש יעיל בשירותי הדלקן ואינן מוכנות לוותר על שירות זה.

 

המהפכה האוניברסלית של הדלקן

הדלקנים נכנסו לחיינו לקראת סוף שנות השמונים ומאז הם עברו שינויים ושידרוגים רבים שהפכו אותם להתקן אוניברסלי שאינו תלוי בחברת דלק כזאת או אחרת. הדלקן ללא ספק עשה מהפכה בעולם הדלק והפך לכלי חשוב עבור חברות גדולות רבות בכל רחבי העולם.

הדלקן הנו התקן טבעתי שממוקם על פתח התדלוק של הרכב והוא מכיל את כל הפרטים של בעל הרכב או הארגון שהרכב רשום על שמו. הפרטים מוצפנים באמצעות טכנולוגיית תיוג באמצעות גלי רדיו, שנקראים על ידי התקנים ייעודיים בצורה אלחוטית. הדלקן התממשק במהלך השנים למחשב הרכב והוא מסייע לחברות הגדולות לעקוב אחר הוצאות הרכב שמשרתים את החברה ועובדיה. לכן, מומלץ להתקין דלקן עכשיו.

 

היתרונות של הדלקן

  • ללא אמצעי תשלום – הדלקן מפשט עבורנו את תהליך התדלוק מכיוון שהוא מונע מאיתנו את הצורך באמצעי תשלום, והתשלום מתבצע באופן אוטומטי ללא שנידרש לעשות דבר בנדון. ברגע שפיית התדלוק באה במגע עם הדלקן מתבצעת קריאה של פרטי הרכב באופן אלחוטי והרכב יחויב על פי הפרטים שמוטמעים בדלקן.
  • ללא שמירת קבלות – השימוש בדלקן מונע מאיתנו את הצורך לשמור קבלות תדלוק במשך חודש שלם מכיוון שכל פרטי עסקת התדלוק נשמרים במערכת הדלקן, וממנה ניתן בסוף כל חודש למשוך את הנתונים. אין ספק שמערכת הדלקן מסייעת מאוד במעקב אחר הוצאות תדלוק הרכב והיא משחררת את משתמש הרכב מהצורך לשמור קבלות תדלוק.
  • חיסכון – מסתבר, לאחר בדיקות רבות שנעשו ברחבי העולם, שהשימוש בדלקן חוסך בהוצאות הדלק של כלי הרכב הן בשל תהליך העבודה עם ההתקן והן, בשל המחיר המוזל של הדלק בהסדר זה.
  • בקרה ואבטחה – השימוש בדלקן מייצר כפי שצוין קודם לכן בקרה מלאה ומדויקת על הוצאות הרכב ובנוסף, בעקבות העובדה שהנהג אינו נדרש לאמצעי תשלום נמנעים מצבים של גניבת פרטי אשראי וכו'. כל אלה מייצרים גם מבט מלמעלה על צריכת הדלק של הרכב ואיתור בעיות שגורמות אולי לצריכת דלק מואצת.

 

כניסתו של הדלקן האוניברסלי

בשנת 2018 בוצעה רפורמה בתחום הדלקן וממצב של דלקן שעובד מול ספק דלק אחד, הוחלפו הדלקנים להתקנים חדשים המאפשרים עבודה עם כל חברות הדלק ללא יוצא מן הכלל, זהו הדלקן האוניברסלי. המערכת החדשה משחררת את המשתמש מהשיעבוד לספק דלק אחד ומעבר לעבודה מול כל חברות הדלק, דבר שמתכתב היטב עם הרצון לתחרות.

 

פתרון אולטימטיבי

הדלקן האוניברסלי הפך את הדלקן למנגנון עבודה מושלם וכזה שכדאי מאוד להשתמש בו. אז יש לכם כבר דלקן ?

מתדלקים לרכבי חברה

אולי תאהבו גם את

שטיחי אמבטיה
שטיחים שווים לאמבטיה

איך לבחור את השטיח המושלם לאמבטיה? המגוון הרחב של הסוגים והחומרים שיש היום בשוק יכול לבלבל, אבל כאן נעשה מעט סדר. הפרמטרים החשובים לנו ביותר

קראו עוד »