חיפוש

3 דברים שחשוב לדעת לפני הדפסה על קאפה  

הקאפה היא מצע פופולרי עליו מדפיסים תמונות, שרטוטים, תרשימים ויצירות שונות לצורך עסקי או פרטי ולשם תצוגה אסתטית ונוחה. המאמר יפרט 3 דברים שחשוב לדעת לפני שמדפיסים על קאפה.

 

מהי קאפה וכיצד ניתן להדפיס עליה?

קאפה היא הבסיס להצגת עבודות לצרכים שונים לתצוגות אומנות, כנסים, שיווק ושילוט. מדובר על חומר יציב וישר המגיע בגדלים שונים ועמיד לאורך זמן. הדפסה על קאפה היא יכולת טכנולוגית המשמשת עסקים רבים בעיקר בתחום עיצוב הפנים, הפרסום והאמנות. ההדפסה עצמה נעשית באופן פשוט כאשר הלקוח בוחר את מה שהוא מעוניין להדפיס, את עובי הקאפה והמידות.

חברת ההדפסה מתאימה את המידות הרצויות של הקאפה, הרזולוציה של התמונה, הפריים ועורכת אותה בהתאמה אישית. ניתן להדפיס ישירות מנייר צילום אותו מדביקים על הקאפה או בצורה ממוחשבת תוך הגנה על התוצר באמצעות למינציה. חשוב לדעת 3 דברים לפני שמדפיסים על קאפה.

 

1 – יתרונות הקאפה בשונה מקנבס

הקנבס גם הוא חומר קשיח עליו ניתן להדפיס ברזולוציה גבוהה ובצורה אסתטית וחלקה. בשונה מהקאפה הקנבס הוא בד גס אותו מותחים במסגרת עץ המקיפה אותו. זהו חומר רך יותר מקאפה ואמנים נוהגים בדרך כלל לצייר עליו. לעומת זאת, הקאפה היא חומר סינטטי וקשיח קל יותר במשקל, חלק ופחות גמיש.

את הקאפה ניתן להשיג בעובי וגודל שונים ולהבליט את ההדפסה הרצויה. מבחינת המחיר היא זולה יותר מהקנבס ולכן עדיפה כאשר רוצים לחסוך בעלויות. בנוסף, היא קלה יותר לתלייה בעיקר שמדובר על קירות גבס. יתרה מכך, האפקט שהדפסה על קאפה יוצרת קרוב יותר לתלת מימד.

 

2 – קאפה עם או בלי מסגרת

ההדפסה על קאפה מביאה לתוצאות איכותיות ברמה גבוהה. לפני ההדפסה ניתן לבחור אם להסתפק רק בקאפה או האם מעוניינים למסגר אותה במסגרת לבנה על מנת שתבלוט עוד יותר על הקיר. ישנם עסקים המסתפקים בקאפה לתצוגה ואחרים המעוניינים בה כשילוט ולכן יעדיפו למסגר אותה. אפשרות זו מקנה למקום מראה יוקרתי ואסתטי יותר.

 

3 – בחירת המקום האידאלי להדפסה על קאפה

לפני שמזמינים הדפסה על קאפות מומלץ להשוות מחירים בחברות הדפסה שונות ולבדוק באתרים שלהן מה התמורה ללקוח. האם יש אחריות על התוצרים, האם לחברה יש מספיק ניסיון כדי לבצע עבודה טובה, האם היא זמינה מעכשיו לעכשיו, מה המהירות של אספקת הקאפות, הכמות והמחיר. בנוסף, בעידן האינטרנט ניתן למצוא המלצות של גולשים שהתנסו בהדפסות על קאפה שיכולים להמליץ על המקום הרצוי. כמו כן, באתרי האינדקסים השונים של בעלי המקצוע ניתן גם למצוא חוות דעת של גולשים והמלצות.

 

לסיכום

הדפסה על קאפות יעילה לצרכי שיווק, פרסום והדרכה ולצרכים פרטיים. היכולת להדפיס במכונות מתקדמות, בצבעים בולטים וברזולוציה גבוהה היא הדבר הבא בכל הנוגע להדפסה על קאפה.

הדפסה על קאפה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אולי תאהבו גם את

שטיחי אמבטיה
שטיחים שווים לאמבטיה

איך לבחור את השטיח המושלם לאמבטיה? המגוון הרחב של הסוגים והחומרים שיש היום בשוק יכול לבלבל, אבל כאן נעשה מעט סדר. הפרמטרים החשובים לנו ביותר

קראו עוד »