חיפוש

איך לשדרג את הארון שלך?

כל אחד יכול לשדרג את ארון הבגדים שלו בעזרת סידור וניצול נכון של שטח הפנים של הארון. לפעמים מרגיש לנו שהארון קטן ואינו יכול להכיל את כמויות הבגדים שלנו, ולכן עלינו לקנות ארון חדש, אך בעזרת הטיפים שניתן לכם במאמר הבא, תגלו המון מקום בארון שלא ידעתם על קיומו.

 

חלוקת מדפים

חלוקה נכונה של המדפים היא בעזרת סדר עדיפויות. המדפים התחתונים לא מיועדים לבגדים מאחר והם יצריכו מכם להתכופף ולפשפש בהם על מנת למצוא פריטים. במדפים התחתונים מומלץ לאחסן תיקים או נעליים שיהיה לכם קל לשלוף ולמצוא אותם. טיפ נוסף הוא קיפול נכון של הבגדים במדפים, ניתן לקפל בצורה שתאפשר ערמה צרה כך שיהיה ניתן להכניס במדף שתי ערמות ולא רק אחת.

 

ניצול של החלוקה הפנימית

בכל ארונות הבגדים – ארונות הזזה או ארונות פתיחה – קיים אזור תלייה, והבזבוז הכי גדול של ארון תלייה הוא מעילי החורף שלכם. ניצול טוב של אזור התלייה הוא בעצם תלייה של כל הבגדים שעלולים להתקמט החל משמלות, מכופתרות ובגדים מחויטים.

במידה ויש לכם בארון גם מגירות כדאי לאחסן בהם אקססוריז או הלבשה תחתונה, ניתן אף להפריד אותן בעזרת קופסאות נעליים שיהוו מאין מחיצות.

 

פונקציות נוספות

שדרוג משמעותי לארון הוא הוספת מראה פנימית או חיצונית על הדלת. הוספת מראה תאפשר חסכון במקום על הקיר ותוסיף גם לעיצוב של הארון. פונקציה נוספת שניתן להוסיף היא החלפת דלתות הארון בדלתות הזזה שיחסכו במקום מאחר ולא יהיו חייבות מרחב נוסף לפתיחת הדלתות. תוכלו לתפוס שתי ציפורים במכה כאשר תרכשו מראש ארון בעל דלתות הזזה עם מראה שכבר מחוברת אליו.

 

שינוי החלוקה הפנימית

במידה והחלוקה הפנימית של הארון כמו המדפים, המגירות ואזור התלייה לא נוח לכם תוכלו להתחדש בארון שתתאימו אותו לצרכים שלכם באופן אישי. קיימות חברות רבות אשר מציעות עיצובים וחלוקה לפי טעמכם האישי ולפי הרצונות שלכם. תוכלו להתייעץ עם החברה על האופציות והדגמים הקיימים ולקבל את הדגם המועדף עליכם עם החלוקה הנכונה לכם.

 

מה לא לעשות?

קיימים גם דברים שכאשר תפסיקו לעשות אותם יתפנה לכם המון מקום בארון. הטיפ הראשון הוא שלא כל פריט שעשוי מבד צריך להיות מאוחסן בארון כלומר- מצעים, מגבות, שטיחים, כובעים וכו. כל אלו יכולים להיות מסודרים בארון בשירותים, מתחת למיטה, מדפים עליונים, שידות ועוד. טיפ נוסף הוא אחסון בגדי החורף או הקיץ בארון אחר או באותו ארון אך בחלק העליון.

שדרוג הארון יכול להיעשות בשתי דרכים – ללא תקציב כלל כמו קיפול נכון של הבגדים, סידור המדפים בצורה אופטימלית והוספת פונקציות לארון. הדרך השנייה היא להתחדש בארון חדש עם העיצוב והחלוקה שתבחרו. שתי הדרכים בהחלט ישפרו לכם את הארגון והסדר וישדרגו את הארון שלכם כמעט וללא מאמץ.

ארונות פתיחה

אולי תאהבו גם את

שטיחי אמבטיה
שטיחים שווים לאמבטיה

איך לבחור את השטיח המושלם לאמבטיה? המגוון הרחב של הסוגים והחומרים שיש היום בשוק יכול לבלבל, אבל כאן נעשה מעט סדר. הפרמטרים החשובים לנו ביותר

קראו עוד »