חיפוש

שמלות מעוצבות אישית לחתונה מושלמת

בחירה בשמלת כלה מושלמת זה לא עניין פשוט. מי שהתחתנו בעבר, יוכלו להעיד שלקח להן זמן רב להבין איזו שמלה מתאימה להן ביותר. שכן, כל אחת שואפת לעצב שמלה ייחודית שלא נראתה על מישהי אחרת בעבר. מדריך זה ירכז את הטיפים שיאפשרו לכן לעצב את שמלת החלומות שלכן על הצד הטוב ביותר, אז כדאי שתישארו כאן ותגלו את כל הסודות.

 

טיפ מספר 1 – תשאירו מקום לשינויים

עיצוב אישי של שמלת כלה מאפס מצריך קודם כל הגעה עם ראש פתוח. שכן, לא כל שמלה שעלתה בדמיון שלכן תתאים למבנה הגוף. כך שיכול להיות ששמרתן במועדפים כמה שמלות מעניינות, אך בעת ההגעה לסטודיו, אתן עשויות לגלות שאלה לא יחמיאו לכן. יש מי שמגלות שחומרי הגלם של שמלת החלומות הם יקרים מאוד ולא מתאימים לתקציב שלהן. במצב שכזה, צריך לבדוק אם ישנה אפשרות להשתמש בחומרי גלם אחרים. תרחיש שכזה עשוי לשנות את מראה השמלה באופן משמעותי, כך שצריך לקחת גם את העניין הזה בחשבון. נסכם את הטיפ הזה ונאמר שאתן יכולות להגיע עם תוכניות, אבל תשאירו מקום לשינויים.

 

טיפ מספר 2 – תקראו חוות דעת על סלוני כלה

ארגון החתונה צפוי לארוך זמן רב. שכן, כל תכנון הכי קטן, מצריך נסיעות ופגישות. אם אתן רוצות לחסוך בזמן, עליכן לערוך חיפוש אחר סלון כלה מומלץ שיש בו מעצבת מקצועית שיודעת לתפור את שמלת החלומות של כל כלה מאפס. חשוב שתדעו שיש מעט מאוד סלונים כאלה, כי צריך כישרון רב, כדי להביא לתוצאה טובה מכל הבחינות. תוכלו לערוך את הבירור באמצעות כתיבת פוסט בקבוצות של זוגות צעירים או לקרוא חוות דעת שנכתבו בלשונית הביקורות של גוגל. אם תרצו לחסוך בזמן, תוכלו פשוט להתחיל הליך של עיצוב שמלת כלה מושלמת בסטודיו של לירון פרטוש שנחשבת לשם דבר בתחום.

 

טיפ מספר 3 – תבדקו את הטרנדים החמים

עסקנו בטיפ הקודם בחיסכון זמן ואנחנו נזכיר את העניין גם הפעם. שכן, אתן יכולות להקל על עצמכן ולהפחית את השהות בסטודיו הכלות, אם רק תבדקו מראש את הטרנדים החמים שיש כיום בשמלות כלה. טיפ זה מתאים למי מכן שרוצות לעצב את השמלה שלהן באופן אישי, תוך שימוש באלמנטים שנובעים מהטרנדים הקיימים. ברגע שתכירו בכל הפרטים, תוכלו להגיע לסטודיו ולהציג בפני המעצבת את הדגשים שחשובים לכן.

 

טיפ מספר 4 – קחו השראה מהרשת

אתן לא צריכות להמציא את עצמכן. שכן, הרשת מלאה בשמלות כלה שמעוצבות בהתאם לטרנדים החמים. נמליץ לכן לבקר באינסטגרם, פייסבוק ופינטרסט. שכן, שם תוכלו לקבל את ההשראה הדרושה לכן. מי מכן שתיישם את הטיפ החשוב הזה, תגלה שביצוע מחקר מקדים יסייע באופן משמעותי בבחירת הסטייל הנבחר.

 

טיפ מספר 5 – תהיו כנות

חשוב שתגיעו עם אמא או חברה לסטודיו שמלות הכלה, במיוחד אם ביישנות היא תכונת אופי שנוגעת לכן. שכן, עליכן להציף את כל הדברים שמפריעים לכן בעת מדידת השמלה. כך שתצטרכו ליידע את המעצבת אם אתן מרגישות שלא בנוח מסיבה מסוימת או שיש חלק בשמלה שלדעתכן צריך לשנות. תשימו לב שאינכן שומרות בבטן את הפרטים שמפריעים לכן, משום שמעצבי שמלות כלה לא ניחנו ביכולת לבצע טלפתיה, בדיוק כמו כל בני האדם. נמליץ להכין את עצמכן נפשית טרם הכניסה לסטודיו. תוכלו פשוט להזכיר לעצמכן מראש שאתן הולכות להביע את דעתכן בכל עניין, כדי שתוכלו לקבל את שמלת הכלה המעוצבת שמתאימה לכן באופן אישי.

 

טיפ מספר 6 –  אל תחכו לרגע האחרון

שמענו על לא מעט כלות שבחרו לחכות עם בחירת השמלה לרגע האחרון. הנשים האמיצות הללו עשויות לגלות שסלוני הכלות לא יוכלו לקבל אותן, בגלל הדחיפות. שכן, עיצוב של שמלת כלה עשוי לארוך זמן מה. אתן תצטרכו להגיע לסטודיו בכל פעם למדידות, כדי שניתן יהיה לדעת אם יש צורך בשינויים. מדובר בהליך שמחייב זמן רב, מכיוון שהוא כולל לא רק תכנונים, אלא גם מדידות, בחירה נכונה של בדים ועוד. כך שנמליץ ליצור קשר עם הסטודיו המתאים בהקדם האפשרי.

 

טיפ מספר 7 – תהיי סבלנית

כאמור, עיצוב של שמלת כלה טומן בחובו אתגרים רבים. אחד האתגרים שעשוי להקשות עליכן הוא משך ההכנה שצוין בפסקה שלעיל. חשוב שתכירו בעובדה זו ותבדקו עם עצמכן אם יש לכן את היכולת להמתין עד לקבלת התוצאה הסופית. זו ההזדמנות לציין שמדובר בהליך שמתאים למי שרואה את עצמה ממתינה בסבלנות למשך כמה שבועות ולעיתים אף חודשים. כדאי לשוחח מראש עם מעצבת שמלות הכלה הנבחרת, כדי לקבל את הצפי העדכני לקבלת השמלה המוגמרת.

 

 מילים אחרונות לסיום

כל אחת יכולה לעצב את שמלת הכלה שלה באופן אישי, תוך הסתייעות מצד מעצבת מוסמכת. כדי שזה יקרה, יש להכיר תחילה ב – 8 הטיפים שהוצגו לעיל. שכן, אלה מאפשרים להכיר בהליך מקרוב ולהכין כל כלה לקראת התוצר הסופי.

בחירת שמלת כלה

אולי תאהבו גם את