חיפוש

אלמנטים עיצוביים לחניה בבית

החניה שלכם נראית משעממת? אתם חושבים שהגיע הזמן להוסיף אלמנטים עיצוביים שישדרגו את המראה שלה?
רגע לפני שתצאו להליכה בשכונה כדי לקבל השראה, אספנו בשבילכם כמה רעיונות לעיצוב החניה שלכם מבלי שתצטרכו לצאת מהבית.
עליכם רק להמשיך ולקרוא את השורות הבאות, להלן הרעיונות שלנו עבורכם לחניה מעוצבת:

 

רצפת אפוקסי

מכירים את הלהיט של שנת 2021? מדובר בחומר מיוחד שמכסה את הרצפות או את הבטון של החניה שלכם. כך שאם הרצפה הנוכחית משעממת אתכם, אתם יכולים להזמין איש מקצוע שמומחה בתחום. באמצעות מכשירים מיוחדים וחומר מיוחד, הוא יכין עבורכם רצפת אפוקסי מעוצבת.
אתם תוכלו לבחור את הצבעים ואם יש לכם רעיון לדוגמא מסוימת, תוכלו גם כן לבקש ממנו.
אם יש לכם רכב בגוונים של אפור, תוכלו למשל לבקש לעצב רצפת אפוקסי לבנה עם כתמים בגווני אפור ושחור, אבל זו רק הצעה שלנו, אתם יכולים כמובן לבחור את הגוונים שמתאימים לכם.

 

קירוי חניה

כשאנחנו מציינים את האפשרות של קירוי חניה, אנחנו מתכוונים בעצם לסוכך לרכב. במידה ואין לכם קירוי חניה, דעו שזה הזמן להתקין אחד כזה.
קירוי חניה  מוסיף טאץ' עיצובי לחניה ושומר על הרכב מפני נזקי מזג אוויר כמו שמש, ברד, גשם ולכלוך של לשלשת ציפורים, כך שאתם יכולים לנסוע עם הרכב שלכם ממקום למקום כשהוא נראה כמו חדש ולא תרגישו צורך לנקות אותו מידי כמה ימים.
אם אין לכם קירוי חניה, אתם כנראה מרגישים כאילו אתם נכנסים לתוך תנור רותח כשאתם מגיעים אל הרכב שלכם שחיכה לכם במשך כמה שעות בחניה.
ההצעה שלנו, אם אתם רוצים חניה מעוצבת ורכב שנעים להיכנס אליו, דעו שזה הזמן לבדוק פרטים אודות התקנה של קירוי חניה.
חשוב לציין כי קירוי חניה מגיע לעיתים בצבעים שונים. ההמלצה שלנו היא לבדוק איזה צבע הכי מתאים לחניה שלכם. קחו בחשבון שכדאי לבחור בצבעים בהירים, עליהם פחות רואים לשלשת של ציפורים, לעומת צבעים כהים.

 

שער חשמלי                          

אם אתם מדמיינים שער צהוב ומשעמם, כזה שיש עליו תמרור עצור, תדמיינו שוב.
כיום, כיאה לשנת 2021, יש שערים חשמליים מעוצבים. ניתן לבחור בשערים מברזל בגווני שחור, אפור, לבן, קרם ובצבעים נוספים.
בחירה של שער בצבעים שצוינו קודם, יכולה לשדרג את מראה החניה שלכם ברגע ולגרום לה להיראות מעוצבת ועל רמה. אם לא די בכך, בנוסף לעיצוב, אתם תקבלו גם תחושת ביטחון מכיוון שהרכב שלכם יהיה תחום היטב בחניה הפרטית שלכם.
אם מתאפשר לכם להוסיף לחניה שלכם את שלושת הרעיונות שצוינו לעיל, אנחנו ממליצים על כך בחום.
אנחנו סבורים כי ההתאמה בין רצפת האפוקסי, קירוי החניה והשער החשמלי יכולה לגרום לכל עובר ושב לרצות שתהיה לו חניה מעוצבת כמו שלכם.

 

כלי רכב

 

אולי תאהבו גם את