חיפוש

למיצי רק גורמה: מה הוא האוכל הכי יוקרתי לחתולים?

החתול שלכם חי כמו מלך ומתנהג כמו נסיך? למה שלא תפנקו אותו במזון חתולים ההולם את מעמדו המלכותי? במגה פט תוכלו למצוא מזון גורמה יוקרתי שמתאים לחתולים אריסטוקרטים כמו שלכם ולחיך האנין שלהם.

 

מגה פט

מגה פט הינה חנות חיות באר שבע המכילה את כל הציוד הדרוש לבעלי חיים החל ממזון וכלה בצעצועים ואביזרים, מיטות וכלובים, אביזרי טיפוח ונוי ועוד. בחנות תוכלו למצוא מזון וציוד לכלבים, חתולים, מכרסמים, ציפורים וזוחלים במחירים משתלמים ובמשלוחים עד פתח הבית בנוחות ובאמינות.

קערת אוכל

מהו האוכל הכי יוקרתי לחתולים?

כשמדובר על מזון לחתולים גורמה יוקרתי השמיים הם הגבול. אם החתול דורש מזון איכותי, יוקרתי וטעים ברמות שיגרמו גם לכם לקנא, במגה פט תוכלו למצוא את זה. בחנות ובאתר האונליין תוכלו לרכוש את מוצרי המזון האיכותי ביותר מטובי היצרנים בעולם ולהעניק לחתול שלכם תחושה שהוא אכן בן המלכים שהוא בטוח שהוא.

 

מזון גורמה לחתולים

במגה פט תוכלו למצוא סוגים רבים של מזון גורמה לחתולים, רטוב או יבש, להלן מספר המלצות חמות לחתול האריסטוקרטי שלכם:

  • אקאנה – מזון יבש איכותי במיוחד העשוי מבשר ארנבת, עופות, בקר, כבש ודגים המגודלים בתנאי חופש ומכיל עד 70% בשר המורכב מכלל חלקי בעל החיים על בשרו, עצמותיו, איבריו הפנימיים והסחוס כדי לספק לחתול את כל צורכיו בדיוק כמו בטבע. למעשה, מזון החתולים הזה הינו איכותי בדיוק כמו המזון שאתם רוכשים עבור עצמכם. בנוסף לבשר המזון מכיל גם ירקות ופירות לתוספת מלאה של ויטמינים ומינרלים.
  • אוליבר סופר פרימיום – מזון גורמה יבש לחתולים המכיל כמות נכבדה של חלבון מן החי מחומרי הגלם מעולים כגון דג ועוף ונחשב לטעים ומועדף במיוחד. מאחר ומגיע בשקים גדולים תוכלו אף לחסוך בהוצאות ולשמור על תקציב הגיוני בלי לוותר על פינוק עילאי.
  • מעדני אתנה – סדרת מוצרי אתנה הינם מעדנים במשקל מאה גרם המספיקים למנה אחת או פינוק בין ארוחות. הסדרה מצטיינת בטעמי גורמה אנינים שיגרמו גם לכם להזיל ריר כגון פטה עוף ביוגורט, מעדן דגי ים ושרימפס, בשר ציד וארנבת ועוד רבים וטובים שיקלעו בדיוק לחיך האנין של החתול המפונק.
  • חטיפי וונפי – איך אפשר בלי חטיף טעים בין הארוחות או כצו'פר טעים על מעשה טוב. סדרת חטיפי ויטהקרפט של וונפי מציעה לחתול פינוק מושלם וערב לחיך בטעמים שחתולים הכי אוהבים.
  • חטיפי אינבה – גם היצרן אינבה מפורסם בחטיפי החתולים המשגעים שלו שיגרמו לכל חתול להזיל ריר גם אם הרגע סיים ארוחה דשנה, קינוח מושלם לכל ארוחה.

 

לסיכום

במגה פט תוכלו למצוא שפע של מזונות גורמה עבור החתול המפונק שלכם שיגרמו לכם לקנא. את המזון תוכלו לרכוש בחנות או להזמין באתר האונליין עד לפתח הבית.

חתול

אולי תאהבו גם את