חיפוש

איזה מוצרי אילוף הם הכי חשובים לאילוף כלב?

מי שעומדים בפני הליך של אילוף לכלב שלהם, צריכים לדעת כי יש מוצרי אילוף בסיסיים שצריכים להיות בבית שלהם בכל רגע נתון. שוחחנו עם מאלפים מוסמכים וביקשנו לדעת מה הם המוצרים הללו. לאחר שריכזנו את כל המוצרים הדרושים, חזרנו לפה וכתבנו את כל המידע בנושא. הישארו אתנו ותגלו מה הם המוצרים ההכרחיים.

 

מוצר האילוף ה – 1 שצריך להיות בהישג יד: קולר חנק

מוצר האילוף הראשון שצריך להיות לכם בהישג יד הוא קולר חנק. ראוי לציין כי מדובר בקולר שכנראה ראיתם כבר בעבר על כלבים גדולים. בשונה מקולרים "רגילים" שעשויים מבד, הקולר הזה עשוי מברזל והוא בנוי באופן מיוחד. כך שהוא בעצם סוגר על הצוואר של הכלב במידה והוא מבצע פעולה שגויה. המטרה היא ללמד אותו מהן הפעולות הנכונות וממה הוא צריך להימנע. אם אתם קונים קולר מסוג זה, עליכם לבדוק כי הגודל שלו מתאים לכלב שלכם.

 

מוצר האילוף ה – 2 שצריך להיות בהישג יד: גדר אילוף

אי אפשר לכתוב על ציוד לכלבים למטרות אילוף ולא לציין את גדר האילוף שנחשבת לחיונית ביותר, במיוחד כשמדובר בגורים. הגדר שומרת על הכלב במקום אחד והיא מונעת ממנו לעשות את הפעולות הבאות ברחבי הבית:

  1. לכרסם את הכיסאות או רגלי השולחנות
  2. לשחק עם הנעליים שלכם
  3. לעשות צרכים במקומות שונים בבית
  4. לעלות על הספות וכו'

אם אתם מתכננים לאלף את הכלב שלכם ואינכם יודעים באיזו גדר לבחור, כדאי שתתייעצו עם מאלף מומחה שינחה אתכם. שכן, יש מבחר של גדרות בגדלים וגבהים שונים.

גדר אילוף

מוצר האילוף ה – 3 שצריך להיות בהישג יד: מחסום פה

המוצר השלישי שנחשב לאחד ההכרחיים בקטגורית מוצרי אילוף לכלבים הוא מחסום פה. אתם תגלו שכשאתם יוצאים לטיול עם הכלב שלכם, הוא מחפש אחר שאריות אוכל בפחים או בצידי הדרך. שימוש במחסום פה מונע מהכלב לאכול את השאריות הללו שעשויות להזיק לו. שמענו לא פעם על כלבים שאכלו עצמות ושאריות אוכל שגרמו להם לבעיות בקיבה. אם הבעלים שלהם היו שמים להם מחסום פה, הדבר היה נמנע.

 

טיפ לבחירת מוצרי אילוף איכותיים

אם אתם עומדים בפני רכישה של מוצרי אילוף, עליכם לדעת כי יש היצע גדול בחנויות החיות השונות. חשוב מאוד שתערכו בירור מעמיק אודות המוצרים טרם הרכישה. ההמלצה שלנו היא לקרוא חוות דעת על מוצרים של חברות שונות ולבדוק את העמידות שלהם. אתם הרי לא רוצים לגלות שקניתם מחסום פה שהכלב מצליח להוריד בקלות, נכון? אז תעשו לעצמכם טובה ותקדישו זמן לבירור הנושא.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איזה מוצרי אילוף הם החשובים ביותר לאילוף הכלב שלכם. בשלב זה, יש בידיכם את כל המידע החיוני, כך שנותר לכם רק לבחור נכון.

חטיף

אולי תאהבו גם את