חיפוש

רעיונות לעסק עצמאי

לפתוח עסק עצמאי זה לא פשוט, התהליך כולל מילוי של טפסים, עיצוב, מציאת שותפים ומימון והוא יכול להיות מסורבל ולדרוש מכם תשומת לב באופן עקבי ורציף, יום וליל. אתם מוציאים לאוויר את הרעיונות שלכם והרצונות שלכם ולפעמים, פשוט נגמר הכוח. מה אפשר לעשות במצבים כאלו? הנה מספר רעיונות שייתנו לכם בוסט במה אפשר להשתפר.

 

העיצוב הגרפי שלכם

עיצוב גרפי עוסק בעיצוב הפונטים והנראות הכללית של העסק שלכם. אם אתם מייצרים למשל חנות בגדים, עיצוב גרפי יכלול את התגיות, את הלוגו של החנות ואת העיצוב שלה. בין אם זו חנות אינטרנטית ובין אם מוחשית, עליכם לחשוב מהם הצבעים שבהם אתם רוצים להשתמש או באלו אשר השתמשתם בהם אך אינכם מעוניינים בהם עוד.

אפשר למצוא יועצים גרפיים או אפילו להתייעץ עם הלקוחות שלכם מה הם חושבים על יופי ואופי החנות או העסק. ניתן גם להעלות רעיונות לניוזלטרים שבהם אתם יכולים להשתתף, בהתאם לתחום שבו אתם עוסקים, בכדי להמשיך גדילה ומשיכת לקוחות.

 

שבו על מאזן הרווח וההפסד

לפעמים אנחנו מגלים שמאזן הרווח וההפסד שלנו הוא לא מה שחשבנו שיהיה. במקרים בהם אתם מוצאים את עצמכם משקיעים ומוציאים יותר כסף ממה שחשבתם שתצטרכו או להיפך, כדאי לקחת רגע ולשבת על סך ההוצאות וההכנסות שלכם במהלך חצי השנה האחרונה. כך, תוכלו להבין היכן אתם מוציאים סכומים גדולים, היכן ישנם סכומים קטנים שמצטברים כמו למשל בעבור ניקיונות של החנות או ספק מסוים שהעלה מחיר, ותוכלו להבין היכן אתם יכולים לחסוך על ידי שינוי בפרמטרים הספציפיים שמצאתם בעיתיים. שיקלו להשתמש בשירות של אדם מקצועי בעל המלצות, למשל רו"ח יניב נשר, שעוסק בתחום ויקצר לכם זמן רב בתהליך.

 

אין סוף לשיווק

לא משנה אם אתם בתחילת הדרך, באמצע או כבר עייפים מתוך המרתון השוטף שכולל ניהול העסק, תמיד אפשר להמשיך ולשווק. פתחו אתרי אינטרנט שונים וקבלו השראה על דרכי שיווק, סרטונים, תמונות וכל דבר שיכול להלהיב את הקהל הקשור אליכם וקדמו את העסק שלכם, חוזק השיווק שלכם הוא חוזק העסק, מכיוון שהוא זה שיוביל אליכם את הלקוחות ויבטיח הכנסה. בין אם אתם מעוניינים לגלות איך לעשות זאת בעצמכם ובין אם אתם מעוניינים במישהו מנוסה שזה המקצוע שלו, חשבו מהלכי שיווק נוספים שאתם יכולים לעשות עבור העסק.

 

שירות לקוחות

בסופו של דבר אנחנו רוצים לשמר את הלקוחות שלנו וליצור תקשורת טובה מולם, בעיקר בעידן שבו ניתן מענה לכל בעיה. חשבו מהו שירות הלקוחות אותו אתם מציעים כיום ואיך אפשר לשפר אותו. ישנם צ'אטים, נציגים טלפוניים, שיחות חוזרות, שיחות משוב ועוד. במה אתם משתמשים כיום? אילו אפשרויות נוספות רלוונטיות לכם? אם מדובר בעסק גדול שיקלו לבצע מספר שיחות כאלו בעצמכם בכדי להבין את חווית הלקוח שלכם, מה שיעזור לכם להשתפר ולהתקדם.

עסק עצמאי

אולי תאהבו גם את