חיפוש

אלו הסיבות הכי חשובות לעשות ביטוח לעסק

כיום כל עסק בכל סוג זקוק לביטוח עסקים מאחר וכל עסק כיום עלול להיות עניין מסוכן בהתחשב בנסיבות החיים. על מנת שעסק יצליח, יש לתמרן בין כל הגופים בו כמו עובדים, לקוחות ובטיחות אך כאשר אחד מהגורמים האלה נפגע, לדבר עלול להיות השלכות כלכליות חזקות על העסק שלכם. כדי להבטיח זאת, חשוב שתרכשו ביטוח עסקים שיגן על העסק שלכם בנסיבות אלו. רוצים לשמוע עוד? המשיכו לקרוא!

 

מה זה ביטוח עסקים?

ביטוח עסקים הוא שם כולל לביטוח שיכול לכלול בתוכו ביטוחים ספציפיים יותר על תחומים מצומצמים יותר של ביטוח. כך למשל, מאחר ויש עסקים שונים שמתמחים בתחומים שונים כמו ייצור, שירות או סחר. לכל עסק יש סיכונים שונים משלו שראוי לבטח. בהתאם למגוון הגדול של סוגי העסקים והגודל שלהם, כך גם קיים מגוון בפוליסות הביטוח שמטרתן לבטח את בעל העסק מפני הסיכונים השונים אליהם הוא נחשף ומפני ההשלכות הכלכליות של נזקים עבור העסק שלו. משום כך, חשוב שתכירו את כל סוגי פוליסות הביטוח לעסק על מנת שתוכלו לבחור את הפוליסות הרלוונטיות עבורכם.

 

אילו סוגי ביטוח עסקים יש בשוק?

ביטוח משרד

ביטוח זה נועד לכסות כל נזק או פגיעה שעלולה להתרחש במשרד של העסק שלכם. כך למשל ניתן לקבל פיצוי עבור נזק שעלול להיגרם לסביבת העבודה אם למשל התרחשה במשרד שריפה, הצפה, פיצוץ צינור או כל מפגע טבע אחר. בנוסף, ניתן לקבל פיצוי עבור מקרה של גניבה או שוד כתוצאה מפריצה למשרד וגם פיצוי עבור נזקי בלאי שנגרמו לתכולה של המשרד.

 

ביטוח חנויות

ביטוח זה נועד לכסות על הנזק במקרים של נזק לסביבת העבודה של החנות העצמה כתוצאה מהצפות, שריפות או רעידת אדמה. בנוסף עלול להיגרם נזק למלאי והציוד שבחנות כתוצאה מהעברת סחורה בין העובדים או במקרה של גניבות ופגם ולכן חשוב שיהיה ביטוח עבור נזקים מסוג זה. בנוסף, סוג ביטוח זה יכול לכלול גם פיצוי עבור פציעה של עובד במקרה שמדובר בבית עסק הכולל בתוכו פעילות מסוכנת כמו שימוש בציוד כבד וכלן הפוליסה נועדה לבטח את הפציעות של העובדים או הלקוחות.

 

ביטוח תקינות מוצר

במקרה שאתם עסק יצרני, אתם נושאים באחריות עבור קינות המוצרים שלכם ולכן מוצר פגום שנמכר על ידכם עלול לשמש את הלקוח כמניע לתביעה במקרה והמוצר גרם לו נזק. משום כך, ביטוח המוצר נועד להגן על יצרני המוצרים כאשר הלקוח תובע נזק מהיצרן. מאחר וגובה הנזקים עלול להיות רב כך גם גובה הפוליסה עשויה להיות גבוהה בהתאם.

 

ביטוח פריצה

מדובר בביטוח ספציפי שנועד להגן מפני הנזקים הכלכליים שעלולים להתרחש כתוצאה מפריצה לבית העסק שלכם. באופן זה ניתן למזער נזקים פוטנציאלים באמצעות ביטוח פריצה שמופעלת במקרה של גניבה ופריצה ובאמצעות קביעת סכום מירבי לכך.

 

לסיכום,

ביטוח עסקים הוא חלק בלתי נפרד מתפעולו של העסק והוא קריטי מאוד כדי להיערך לכל תרחיש.

ביטוח עסק

 

אולי תאהבו גם את

עסק עצמאי
רעיונות לעסק עצמאי

לפתוח עסק עצמאי זה לא פשוט, התהליך כולל מילוי של טפסים, עיצוב, מציאת שותפים ומימון והוא יכול להיות מסורבל ולדרוש מכם תשומת לב באופן עקבי

קראו עוד »