חיפוש

כך תחליטו איזה גריל גז כדאי לכם לקנות למרפסת החדשה

שמעתם על הרבה אנשים שקנו גריל גז משוכלל לאחרונה ואתם מתחילים לחשוב על האפשרות הזאת בעצמכם? עברתם לבית חדש ויש לכם מרפסת גדולה ויפה שבה חשבתם להתקין גריל שתמיד תוכלו לעשות בו שימוש? אם כך, אין ספק שכדאי יהיה לחשוב איזה גריל באמת יוכל לענות על הצרכים שלכם בצורה מושלמת. יש היום הרבה גרילים איכותיים שיוכלו לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר, אך האם לכל גריל יש את אותו אורך חיים? והאם על כל גריל נוח לצלות? התשובה היא כמובן לא. יש גרילים שעובדים על גז והעבודה איתם נוחה יותר ויש גרילים שבסופו של דבר לא מגיעים לעוצמת חום מספיק טובה. לכן אנחנו כן מציעים לכם לבדוק לעומק מה מתאים לכם יותר ולא לקנות ככה סתם את הגריל הראשון שאתם רואים.

גריל גז למרפסת החדשה

היכולות של המכשיר

אין ספק שהדבר הכי חשוב שצריך לשים לב אליו כאשר קונים גריל גז חדש זו השאלה מהן היכולות שלו. לשם כך צריך לקרוא את כל הפרטים שמפרסמת החברה היצרנית, בין אם זה כולל את מספר המבערים ובין אם זה כולל את השאלה לאיזו עוצמה המכשיר יכול להגיע. אם אתם כבר בודקים את הנתונים של המכשיר, וזה שלב חשוב בדרך להחלטה איזה גריל לקנות, כדאי יהיה לבדוק גם את הנתונים הפיזיים שלו. כלומר, אפילו אם המרפסת שלכם מאוד גדולה חשוב לבדוק שאתם קונים גריל שלא ישתלט על כל העיצוב שלה ועדיף שהגריל לא יהיה הדבר היחיד שאפשר לראות במרפסת. בנוסף, בדקו גם מה הגובה שלו כי הדבר האחרון שאתם רוצים זה להשקיע אלפי שקלים ובסופו של דבר למצוא את עצמכם מתכופפים אל הגריל וצולים בשר באי נוחות.

איפה ניתן לאחסן את המכשיר בחורף?

אומנם עכשיו, לפני שאתם מתחיים להשתמש במרפסת החדשה שלכם נדמה לכם שבכל יום תרצו להדליק את המנגל, אך בפועל זה לא תמיד כך. לדוגמא, בכל עונת החורף, שנמשכת משהו כמו שלושה חודשים, בוודאי יהיה לכם פחות חשק לצאת החוצה ולעשות "על האש". לכן, כאשר אתם בוחרים לכם גריל גז כדאי יהיה לבדוק גם שיש לו גלגלים. ראשית, זה מאוד נוח כי כך תוכלו לבחור בכל פעם מחדש את המיקום המושלם עבורו ושנית, כך גם תוכלו לאחסן אותו יותר בקלות בסתיו ובחורף. בנוסף, מאוד מומלץ לבדוק מהן ההוראות לניקיון של הגריל כי יש גרילים שעובדים על גז ודורשים יותר ניקיון לעומת גרילים אחרים. לכן יש מקום לשים לב לכל הפרטים האלה ואם אתם יכולים לקנות גריל שפשוט יותר לנקות, מדוע שלא תעשו זאת? שווה לעשות את כל הבירורים הללו מראש כי כך יהיה לכם קל יותר לבחור את המכשיר הכי טוב עבורכם.

רוצים לבחור את גריל הגז שיתאים לכם? היכנסו עכשיו לאתר של די אנד אס: https://www.bbq.co.il/

אולי תאהבו גם את