חיפוש

הגדלת הפין בצורה טבעית – כל הדרכים

זה לא סוד שגברים רבים לא מרוצים מגודל האיבר שלהם. הרצון באיבר גדול יותר, ארוך יותר ועבה יותר הוא רמון משותף ללא מעט מבני המין החזק. כיום ישנן לא מעט דרכים להגדיל את הפין, חלקן טובות יותר וחלקן פחות. בכתבה הבאה נציג את כל הדרכים להגדיל את הפין באופן טבעי.

 

בעזרת חומרים טבעיים

אחת השיטות הנפוצות והמוצלחות ביותר בהקשר של הגדלת הפין באופן טבעי היא שימוש בחומרים טבעיים שמסייעים לעיבוי הרקמות המרכיבות את האיבר המין הגברי. חומרים אלו יכולים להילקח בשתי דרכים עיקריות: מריחת משחה באזור או הזרקה של חומצה היאלורונית או שומן לאיבר המין.

לא כל המשחות זהות באפקטיביות שלהן, אם כי מעודד לדעת שהן לפחות לא מזיקות. בחלק מהתכשירים הטבעיים אולי תופתעו מרשימת המרכיבים שכוללים צמחים כגון דקל ננסי, סרפד או ליקריץ. בכל מקרה, רצוי לעיין בפרוטרוט רשימת המרכיבים שכל משחה או חומר הזרקה מכילים על מנת שלא להשתמש בחומר שלא מתאים לגוף שלכם.

 

הגודל בעיני המתבונן

הנה דרך שהיא אמנם סוג של "רמאות" – אין מדובר בהגדלה אמיתית – אך היא עשויה להשיג אפקט דומה לזה של איבר מין גדול יותר. באמצעות גילוח שיערות הערווה, איבר המין כבר לא מתחבא בתוך שיח, ועל כן נראה גדול יותר. כמובן שאת הגילוח יש לבצע בזהירות ובעזרת מכונה (חד משמעית לא עם סכין!) תוך הקפדה על כל האזורים הרגישים.

לא פחות חשוב מהגדלת הפין באופן טבעי היא הבנת המניע העמוק ברצון להגדלה. לפעמים דיבור על הנושא, עם הפרטנר המיני, עם חברים טובים או עם גורמים מקצועיים, יכולים לפתור לא מעט "מהאישיוז" שסובבים סביב הרצון להגדיל את הפין. במקרים מסוימים כל מה שצריך הוא פשוט אימוץ של תפיסה חדשה ופעולה לפיה.

 

תנו לאצבעות לעשות לכם את העבודה

טכניקה נוספת להגדלת הפין באופן טבעי נקראת "ג'לקינג". מדובר למעשה בהקפת איבר המין עם אצבע ואגודל ומשיכה חוזרת ונשנית (בעדינות) של עטרת הפין. הפעולה החוזרת אמורה להאיץ את הזרמת הדם לפין ובכך לתרום להגדלתו.

חשוב לדעת שטכניקה זאת לא הוכחה עד כה כיעילה ולכן לא כדאי לבנות עליה במאה אחוז. עם זאת היא לא גורמת נזק ולכן אין בעיה לנסות אותה. מנגד, שימוש באמצעים מתוחכמים יותר כגון משאבות להגדלת הפין נחשבים ללא בריאים וכדאי להימנע מהם.

 

כל הדרכים מובילות להגדלת הפין?

לסיכום, חשוב להבין שעל אף שקיימות שיטות טבעיות רבות, לא כולן אחידות ביעילות שלהן לגבי הגדלת הפין. בעוד ששימוש בתכשירים טבעיים מסוימים עשוי להיות אפקטיבי מאוד טכניקות אחרות או תכשירים אחרים עשויים להתגלות כלא מועילים כלל. כמובן שאפשר לנסות ולראות מה טוב לכם, עד שתגיעו לתחושה טובה ומסופקת עם איבר המין שלכם.

הגדלת הפין

אולי תאהבו גם את