חיפוש

באיזה חומרים נרצה לאטום את הגג שלנו

בידוד של גגות ורעפים הינו הליך שצריך להתבצע על הצד הטוב ביותר. שכן, עבודה מיטבית תאפשר לדיירי הבית להיות בטוחים ב – 100% כי ישנה הגנה מקסימלית מפני חדירה של קור, חום או מי גשמים אל תוך המבנה. יצאנו לבדוק באילו חומרים תרצו לאטום את הגג שלכם כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מעניקים לעצמכם הגנה טובה. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שרציתם לדעת.

 

תכירו תחילה את הרקע לכתיבת מדריך זה

רגע לפני שנעמיק במידע אודות החומרים לאיטום הגג, כדאי שתדעו שהמדריך הזה לא תוכנן מראש, בניגוד למדריכים קודמים. החלטנו לכתוב אותו ברגע האחרון לאחר שקיבלנו מספר רב של פניות מצד גולשים שקוראים את התכנים שלנו באופן קבוע.

מסתבר שרבים מהם מצאו את עצמם עם גג מטפטף או עם חורים בגג שגורמים להם להרגיש כאילו הם גרים באוהל. כשראינו שיש ביקוש רב למידע, החלטנו לעצור את שטף המדריכים שלנו ולכתוב את המדריך הנוכחי שצפוי להועיל לאותם גולשים וגם לרבים אחרים. אנו מזמינים אתכם לקרוא את השורות הבאות בעיון רב ולקבל את כל המידע שרציתם לדעת בנושא.

 

אז מהם החומרים שתרצו לאטום בהם את הגג שלכם?

אם החלטתם לבצע הליך של איטום באמצעות בידוד תרמי שישמור על הבית שלכם נעים בכל מצב, כדאי שתדעו שאתם צריכים להשתמש תחילה בבידוד לגג. אם זו הפעם הראשונה ששמעתם על הדבר הזה, אנו נציין בפניכם כי מדובר במשטח בולם שעשוי מרכיבים חזקים מאוד ואטומים. מדובר ברכיב שידוע בחסינות מוגברת מפני כל הדברים הבאים:

  • לחות
  • נוזלים
  • טמפרטורה חיצונית
  • רעש

 

למה חשוב שתכירו את החומרים הללו מקרוב?

חשוב מאוד שתכירו את החומרים המבודדים מקרוב בגלל שבידוד איכותי יכול להפחית את הטמפרטורה של הבית שלכם ב – 5 מעלות בחודשי הקיץ החמים! אם לא די בכך, במהלך החורף, אתם תוכלו ליהנות מתוספת של 4 מעלות. כך שהבית שלכם תמיד יהיה מעט יותר חמים ממזג האוויר הקריר שישרור בחוץ. בנוסף לכך, חומרים אלו צפויים למנוע עובש ורטיבות בגג. כך שהם שומרים עליו לאורך זמן נקי ובטוח.

 

בחירה נכונה בחומרים או בבעל מקצוע

שימו לב – אם אתם מתכננים לקנות את החומרים הללו לבדכם או שאתם בוחרים שבעל מקצוע ירכוש אותם, עליכם לבדוק תחילה כי מדובר בחומרים איכותיים. שכן, רכישה של חומרי בידוד ואיטום שהם אינם איכותיים עלולה להוביל לתוצאות לא רצויות. כלומר, לאיטום לא איכותי מספיק שצפוי להקשות עליכם בימי הקיץ החמים ובימי החורף הקרים והגשומים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת באילו חומרים תרצו לאטום את הגג שלכם, למה חשוב שתכירו אותם ואיך תבחרו אותם באופן הנכון. נאחל לכם בהזדמנות זו שתבצעו בחירה נכונה ושיהיה לכם בהצלחה!

איטום גג

אולי תאהבו גם את