חיפוש

האם קיימת חברה שמעניקה אחריות על מקלחונים אחרי התקנה?

מזל טוב! רכשתם מקלחון חדש והתקנתם אותו בביתכם לאחר שיפוץ. בדיוק כמו שחשוב לקחת בחשבון מידות ומיקום המקלחון כאשר אתם רוכשים את המקלחון כך גם חשוב לקבל אחריות לאחר הקנייה של המקלחון. חשוב מאוד להפקיד על סיום העבודה ולהבין כמה כל זה אמור לעלות לכם. הנה כל מה שצריך לדעת על המקלחונים, לפני ואחרי הרכישה.

 

מה חשוב לשים לב לפני הזמנת מקלחון

כאשר אתם מחליטים להזמין מקלחון חדש, חשוב להתחשב בכמה גורמים כאשר אתם בוחרים את המקלחון כמו מקום הצבת המקלחון, סוג החומר ממנו הוא עשוי, העובי שלו, הגודל שלו וגם אופן הניקוז של אופן הפתיחה שלו. על מנת שמקלחון יעמוד בתקן על המקלחון לעמוד בתקן והוא אמור להיות בנוי מזכוכית מחוסמת או רבודה. עובי של הזכוכית המומלץ הוא לפחות 8 מ״מ. למידע על מקלחונים היכנסו עכשיו אל: https://zhglassk.co.il/מקלחונים

 

סוגי זכוכיות

זכוכית אבודה – זכוכית זו מוכרת גם בשם זכוכית טריפלקס שהיא מורכבת משתי שכבות של זכוכית. שתי השכבות מודבקות על גבי יריעה פלסטית, בעת שבירה של הזכוכית יש חלקים שנשארים לדבוקים ליריעה, לא מתנפצים וכך לא יגמרו לפציעה בעתיד. זכוכית מחוסמת – זכוכית מחוסמת היא זכוכית שמחוממת לטמפרטורה גבוה במיוחד ואז היא עוברת קירור מהיר.

תהליך זה מקשיח ועושה אותה עמידה פי 3 או פי 5 מזכוכית רגילה. אופן הפתיחה של דלת הזזה או דלת זיר היא נפתחת כלפי חוץ ואלו האפשרויות הבטחות שכן יהיה ניתן לפתוח את הדלת במקרים רבים שעלולים להיות מקרי חירום בקלות רבה יותר. במקרים שהם ניתן ליצור שיפוע בריצוף שהמים ינוקזו ישירות, זו נחשבת לאפשרות היעילה ביותר.

 

למה חשוב לשים לב אחרי התקנה

נביעה של עובש וניקיון – חשוב מאוד לנקות את כל חלקי האלומיניום גומי או הפלסטיק בעזרת מטלית עם מעט מים וסבון כלים או חומץ. במקרה שכן מוצר עובש בפינות המקלחון, חשוב לנקות את המקלחון עם אקונומיקה מדוללת מים ובאופן דומה את האגנית.

 

אחריות לאחר ההתקנה

ישנן חברות המעניקות אחריות לאחר התקנה. את האחריות ניתן לקבל על התקנה עצמה וגם להתקלות שעלולות לנבוע ממנה ולא על פגיעה במקלחון. תקופות האחריות משתנות בין חברה לחברה אשר מעניקה את האחריות על המקלחון. תקופות האחריות הן בדרך כלל בין 3 ל-10 שנים.

 

לסיכום

יש כמה דברים חשובים מאוד לפני שאתם מזמינים מקלחון. ישנם שיקולים חשובים שיש לקחת בחשבון כמו מיקום מיועד, גודל, סוג החומר שממנו הוא עשוי, ואיזה סוגי זכוכית הם המתאימים ביותר עבורכם. חשוב שגם הזכוכית שאתם בוחרים יעמדו בתקן. בנוגע לאחריות, כל חברה נותנת את האחריות שלה ותקופת משך זמן האחריות משתנה והיא נעה בין 3 ל-10 שנים.

מִקלַחַת

אולי תאהבו גם את