חיפוש

תכשיטים בהתאמה אישית

רוצים להעניק לעצמכם או לבת הזוג מתנה ייחודית אשר הותאמה בדיוק לטעם האישי? באמצעות חברת דיימונד פקטורי תוכלו לעצב תכשיט ייחודי רק לכם, בעלות נוחה ומשתלמת.

תכשיטים בהתאמה אישית – לא לעשירים בלבד

אחת הדעות הרווחות בקרב אזרחים רבים היא הנושא של רכישת תכשיטי יהלומים בעיצוב אישי. הסיבה לכך היא שרבים סבורים כי מדובר ברכישה יקרה במיוחד, אשר לא מתאימה לכולם. מדובר בטעות חמורה, וזאת לאור העובדה כי באמצעות חברת דיימונד פקטורי תוכלו לעצב תכשיטים כראות עינכם ובהתאמה אישית, בעבודה קפדנית של יהלומן מומחה. כיצד התהליך מתבצע ומהי העלות, להלן הפרטים.

שרשרת בעיצוב אישי

כיצד מתבצע עיצוב של תכשיט אישי?

על מנת לעצב תכשיט בהתאמה אישית, ראשית חשוב ליצור עמנו קשר במספר 03-5057474 וזאת לצורך קביעת פגישה עם יהלומן מומחה. לאחר הגעתם אל החנות, אשר ממוקמת במתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן תוכלו לקבל בהתאמה סקיצה ראשונית, כאשר במעמד המפגש מומלץ לציין כיצד אתם מדמיינים את התכשיט ומה חשוב לכם מבחינת השיבוץ, המראה והחיתוך. לאחר קבלת הפרטים, כמו גם התקציב אותו תרצו להשקיע ולאחר מכן יתבצע שרטוט ממוחשב של התכשיט עצמו, וזאת על מנת שתוכלו להעיר לגבי שינויים אותם תרצו לבצע בטרם נשלח התכשיט לעבודה של יהלומן מומחה. לאחר קבלת האישור, המודל הממוחשב יישלח ליציקת זהב בהתאם להזמנה, כאשר לאחר שהיציקה תהיה מוכנה תתבצע פעולה מדויקת ועדינה במיוחד של שיבוץ יהלומים בהתאמה לעיצוב המבוקש. ע"פ המומחים של חברת דיימונד פקטורי, מדובר בתהליך מורכב ביותר אשר דורש התמקצעות, שימת דגש על הפרטים הקטנים ביותר כמו גם שיבוץ איכותי ומדויק בהתאם למודל שנקבע. בסיום הטיפול בתכשיט, תוכלו לקבל אחראיות מלאה לכל החיים לצורך תיקונים וזאת כאמור על מנת שתוכלו להיות בטוחים שעשיתם את הבחירה הטובה והטובה ביותר, וכי גם אם יידרשו תיקונים בעתיד – לא תיאלצו לשלם שקל נוסף מעבר לסכום אותו שילמתם.

רוצים גם אתם לעצב תכשיט ייחודי? אנחנו כאן בשבילכם

כאמור, אם גם אתם רוצים להצטרף למאות הלקוחות המרוצים של החברה אשר רכשו תכשיטים בהתאמה אישית – זה קל יותר מאי פעם. צוות המומחים של החברה, אשר מורכב מטובי היהלומנים בישראל יעניק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר, כמו גם בליווי אישי וצמוד, כך שתוכלו להיות בראש שקט כי יש מי שנמצא כאן לצדכם, החל משלב התכנון ועד לשלב הביצוע, ברמה הקפדנית והגבוהה ביותר. קדימה, למה אתם מחכים? צרו עמנו עוד היום קשר במספר 03-5057474 או השאירו את הפרטים שלכם באתר הרשמי בכתובת https://www.diamondf.co.il והצטרפו גם אתם למאות הלקוחות אשר רכשו תכשיטים מותאמים אישית לתקציב ולטעם, כאשר חשוב לציין בנקודה זו כי פגישת הייעוץ הראשונית היא ללא תשלום. על כן, התקשרו אלינו עוד היום.

אולי תאהבו גם את