חיפוש

שיטות לניקוי ספות בד – כל השיטות לניקוי ספה באופן מקצועי

בעידן האינטרנטי לגוגל יש את כל התשובות, והוא יידע להגיד לכם בדיוק כיצד לנקות את הספה.

אבל הוא לא יוכל לעשות את זה במקומכם, ככה שלעיתים יהיה עדיף להסתייע בחברת ניקיון מקצועית.

אם בכל זאת אתם מתעקשים לעמול ולנסות לבד להסיר כתמים עיקשים מהספה, הנה מדריך קצר.

מחפשים אחר חברת ניקיון מומלצת? אולי אחר שיטות ניקוי לכלוך מספות בד? כך או כך, סביר להניח שהכתמים העיקשים מסרבים לרדת מהספה שלכם. וכשזוהי התמונה, יהיה חשוב לבדוק כיצד מסירים את הכתמים בצורה הכי נכונה. יהיה חשוב לבדוק את תכשירי הניקוי השונים שיש בשוק, כמו גם את שיטות הניקוי השונות. בראש ובראשונה, אנחנו ממליצים לכם להימנע מתכשירי ניקוי שאתם לא מכירים. אי אפשר לדעת באם תכשיר הניקוי יגרום לנזק בספה? אם כך, עדיף לא להשתמש בו. למידע נוסף בנוגע לניקוי ספות לחצו כאן כעת.

 

באילו תכשירי ניקוי כן כדאי ואפשר להשתמש?

אם אתם מעדיפים לנקות את הספה בעצמכם, אנחנו מזמינים אתכם להשתמש אך ורק בתכשירי ניקוי המיועדים בדיוק למטרה הזאת של ניקוי ספות בד וספות עור. בפועל, ישנם בשוק תכשירי ניקוי מסוגים באמת מגוונים. אל תבחרו בכל תכשיר ניקוי ומבלי לדעת את מטרתו הייעודית.

כמו כן, הקפידו לקרוא את תווית הוראות השימוש שעל גבי תכשיר הניקוי. למשל, בחלק מתכשירי הניקוי יש צורך להקפיד על מרחק בין התכשיר לספה עצמה. ייתכן שתידרשו להקפיד על מרחק-ריסוס של כ-30 ס"מ מהספה עצמה. אם כן, הקפידו על כך והימנעו מנזקים מיותרים לספה.

 

כיצד נשתמש בתכשירי ניקוי לספה?

אם אתם מעוניינים לנקות בעצמכם את הספה ולא מעוניינים להמתין לחברת ניקיון מקצועית שתגיע, תשתמשו בתבונה בתכשירים של ניקוי. ההמלצה היא כזאת: תתנסו לראשונה בתכשיר על גבי חלקה האחורי של הספה. עדיף בגב הספה, למטה. תרססו מעט מהחומר, תמתינו כמה דקות ותנגבו את החומר בעזרת מטלית לבנה סופגת.

אם אתם רואים על גבי המטלית סימנים של ירידת צבע מהספה, אל תשתמשו בתכשיר על שאר חלקי הספה. באופן הזה , תוכלו למנוע נזק מיותר מהספה.  ואם החלטתם להשתמש בכל מיני תכשירי ניקוי שרקחתם לבד בביתכם, גם כאן ההמלצה היא דומה. תתנסו עם תכשיר הניקוי שרקחתם על גבי גב הספה.

 

שיטות ניקוי ספות בד מוצלחות שחשוב להכיר

אם הגעתם למסקנה שלא מתאימות לכם כל מיני שיטות ניקוי פסות בד ביתיות, הצדק אתכם. לפעמים עדיף להשאיר את העבודה לבעלי המקצוע. ובמקרה הזה, בעלי המקצוע הם אנשי ניקוי ספות בעזרת מכונות ניקיון חדישות. מכונות הניקוי של חברות הניקיון מספיק עוצמתיות בכדי לנקות את כל סוגי הכתמים הכי עיקשים על הספה. אמנם זה יעלה לכם כמה שקלים, אבל זה שווה את זה.

 

רהיט ישיבה

אולי תאהבו גם את

תיקון משאבות טבולות
תיקון משאבות טבולות

אם הביוב עולה בבית הפרטי שלך או בבניין בו אתה מתגורר, מאוד יכול להיות שישנה תקלה במשאבה הטבולה של הבית או הבניין. מערכת הביוב בבתים

קראו עוד »
מדביר
למה חשוב להשתמש במדביר מנוסה?

נתקלתם במזיקים במטבח? אתם סובלים מהלכלוכים שהם משאירים ברחבי הבית? מעוניינים לסלק את היונים, הנמלים, היתושים, הדבורים, הנחשים או המכרסמים שהופיעו בביתכם?   כולנו מכירים

קראו עוד »