חיפוש

ריסוס לבית – מדריך מקוצר

להיתקל בבית בחרק כזה או אחר ובכל מזיק ואורח לא רצוי זו תמיד חוויה לא נחמדה.

אם נתקלתם בכזה חבר, כנראה שאין לכם ברירה ואתם צריכים לבצע ריסוס בבית. לפעמים הריסוס יכול להיות מאוד יקר או לא יעיל ולכן הכנו לכם מדריך מקוצר בו תוכלו לדעת כל מה שצריך על ריסוס ומדבירים.

 

מדבירים לא מורשים – התרחקו!

היום אנו מתמודדים אם תופעה די רחבה של מדבירים שלא עברו את ההכשרה מתאימה ושאין להם רישיון רשמי לעסק.

השגת רישיון היא תהליך שמורכב מהכשרה של חודשיים לפחות ועולה קצת כסף לכן יש מדבירים שיעדיפו להתחמק ממנו ולהדביר ללא רישיון. חשוב שתשימו לב לכך ושתבקשו מהדביר שלכם לראות את התעודה שלו.

 

חומרי הדברה

שימו לב שהמדביר שלכם לא משתמש ביותר מידי חומר הדברה משום שהוא לא מורשה או רוצה לשים יותר כדי לוודא.

מדביר מקצועי ידע לשים את הכמות המדויקת כדי לטפל במזיק הספציפי ואם הוא ישים יותר מידי זה עלול להיות מאוד מסוכן לדיירי הבית או לחיות מחמד שיש ברשותכם.

שימו לב שהוא לא משתמש גם בחומרי הדברה שהוא הכין או חומרי הדברה מסוכנים. ממולץ לבקש ממנו להסתכל על החומרים שהביא ולבדוק מראש במה כדאי להשתמש.

 

מועד הזמנת המדביר

בדרך כלל נהוג להזמין מדבר אחת לכמה זמן ובעיקר בתקופות הקיץ כדי לקבל את הטיפול שיתאים לכל השנה אך שימו לב שיש מזיקים מסוימים שהטיפול בהם צריך לקרות כמה שיותר מהר.

ממליץ לכם לקרוא על אותו החרק או המכרסם ברגע שפגשתם בו ולהבין אם הטיפול בו צריך להיות מידי או לא.

 

בקשו אחריות

מדביר רציני ומקצועי יאפשר לכם לקבל אחריות לכך שהריסוס יהיה אפקטיבי לפרק זמן מסוים כמו שנה או חצי שנה. שימו לב שבמידה והמטרד חזר באותה תקופה המדביר יתחייב להגיע שוב ולרסס לכם את הבית ללא עלות.

 

מחירים

כמובן שמחיר ההדברה משתנה בהתאם לצורך הטיפול או לסוג המזיקים שיש לכם בבית אך חשוב להשוות מחירים ולבדוק מה המחיר המקובל בשוק.

שימו לב שמדבירים נותנים מחירים לפי כמות החדרים שיש בבית או לפי גודל הבית לכן אם נתקלתם במדביר שלא פועל ככה כנראה שהוא לא מקצועי.

 

בטיחות

הדברה יכולה להיות עסק מאוד מסוכן לכן חשוב שתשימו לב כי המדביר שלכם נותן לכם הוראות מדויקות כדי להתמודד עם ההדברה. הוראות שמכילות כמה זמן אסור להיות בבית וכדו'. כמו שאר הדברים, כדאי לבדוק את ההוראות האלו ולשים לב שהן מדויקות לטיפול המתאים לבעיה שלכם. היכנסו ל- https://kesem-hadbarot.co.il כדי לבדוק.

לסיכום חשוב מאוד לדעת שיש לא מעט שרלטנים בתחום שעלולים לעשות לכם יותר נזק מתועלת. חשוב מאוד שתקפידו על הרישיון ושתלכו לחברות הדברה רשמיות.

 

איור של ספריי ריסוס

אולי תאהבו גם את

ילדה מתנדנדת
תכנון נדנדת חצר מעץ

למי מאיתנו אין בראש את התמונה שבה אנו יושבים בסוף יום קיץ, לבד או עם המשפחה, בנדנדה מעץ בחצר הבית ונרגעים מלחצי השגרה היום יומית.

קראו עוד »