חיפוש

מסאמריקה – צוות עורכי דין ורואי חשבון אמריקאיים

מיסוי אמריקאי נשמע כמו ביטוי שרחוק שנות אור מהישראלי הממוצע, אך לא כך הדבר. ישראלים רבים, המחזיקים בגרין קארד אמריקאי או משקיעים בנכסים בארצות הברית, מחויבים בדיווח שוטף לרשות המס האמריקאית. כאן נכנסים לתמונה הצוות של מסאמריקה, שעל שירותם הייחודי נפרט במאמר הבא.

 

שיעור באזרחות

אזרחות אמריקאית היא דבר נחשק שלא מעט אנשים חולמים עליו. בקרב תושבי ישראל, ישנם לא מעט כאלו אשר מחזיקים בגרין קארד המיוחל, בין אם מדובר בעולים מארצות הברית, צאצאים להורים אמריקאים, אנשים שנולדו על אדמת ארצות הברית וכיוצא בזה.

יחד עם זאת אזרחות אמריקאית טומנת בחובה גם חובות מסוימים, ובראשם חובת דיווח המס לרשות המיסים האמריקאית, ה-IRS. הגשת מיסים לרשות זאת היא עניין בירוקרטי סבוך, שלא מעט אנשים נאבקים בו. למרבה המזל מסאמריקה, שכתובתם ברשת היא https://masamerica.co.il , נמצאים כאן כדי לעזור.

 

הכל זה בצוות

קיימים לא מעט משרדים אשר תחום התמחותם הוא מיסוי בינלאומי ומיסוי אמריקאי, אשר מנוהלים על ידי רואי חשבון ועורכי דין המתמחים בדיני מיסים. מהו אם כן היתרון היחסי של מסאמריקה בשדה זה?

מסאמריקה מעסיקים צוות מנצח של רואי חשבון ועורכי דין כאחד אשר מרכיבים יחד את סל הידע הדרוש בכדי להעניק שירות מהיר ואיכותי בכל הנוגע למיסוי אמריקאי, עסקים בארצות הברית, דיווח ותשלום. שילוב שתי האסכולות במשרד אחד מאפשר מעין "הנאה משתי העולמות", ככל שאפשר לקשור הנאה עם תחום המיסוי.

נוסף על כך, אנשי צוות מסאמריקה הם תמהיל אמריקאי-ישראלי מיוחד ורבגוני. אנשי המשרד התחנכו ועבדו בשתי המדינות, כך שהם בעלי הבנה מעמיקה בעולם הבירוקרטי האמריקאי מחד, ומצד שני גם קולעים לנפש המנטלית הישראלית ויודעים ליצור קשרים אמינים ואיכותיים עם קליינטים מארץ הקודש.

 

כן כולל שירות

מה נכלל בשירות של מסאמריקה? הדגש העיקרי במשרד זה מושם כאמור על ייעוץ בכל הקשור למיסוי אמריקאי, ודיווח מלא לרשות המיסים האמריקאית. ייעוץ זה כולל ליווי לאורך כל התהליך עד לשלב הסופי של הגשת הדוחות. כמו כן, אנשי המשרד מסייעים בתהליכים של גילוי מרצון על הכנסות משנים קודמות, בניית דוח של כלל הנכסים הפיננסיים מחוץ לגבולות ארצות הברית וכיוצא בזה.

יתר על כך, צוות מסאמריקה מעניק ייעוץ איכותי בנושאים נוספים הקשורים בעולם העסקים האמריקאי. המשרד נותן שירותים בתחומים כמו עסקאות נדלן, עסקאות תאגידים, מימון פעולות בארצות הברית ועוד. הייעוץ כולל ירידה לפרטים השונים המרכיבים מיזמים כלכליים מבחינה בירוקרטית, ומסייע ללקוח בבניית אסטרטגיית מס נכונה, הקטנת החשיפה למס אמריקאי, הגשת טפסים מתאימים, בחירת ישות כלכלית ועוד.

מאחורי אנשי המשרד עומד ניסיון מצטבר משותף של כמה עשרות שנים בתחום רגיש זה. על כן אין ספק שהם הבחירה האידיאלית ללקוח הרוצה להסדיר עניינים כספיים בארצות הברית של אמריקה.

  צוות עורכי דין ורואי חשבון אמריקאיים

אולי תאהבו גם את

בוררות
מתי ניתן לערער על הליך בוררות?

בוררות הפכה לשיטה פופולרית יותר ויותר ליישוב סכסוכים בישראל. עם יתרונותיו הרבים, כגון גמישות, סודיות ומומחיות, אנשים ועסקים רבים בוחרים בבוררות על פני ליטיגציה מסורתית.

קראו עוד »