חיפוש

הכירו את סדרת GENESIS של גריל הגז של WEBER

מחפשים גריל גז ויש לכם דרישות גבוהות ? מעולה !

במיוחד בשביל אלו שרוצים לקבל מנגל איכותי ללא פשרות העובד על גז אנו רוצים להכיר לכם את סדרת ה – GENESIS של WEBER.

בואו ונכיר לכם את הסדרה הטובה ביותר בעולם לצליית בשר, אם גם אתם לא מוכנים להתפשר על הבשר שלכם וכמובן גם על העשייה שלו, כדאי שתכירו את הכלי שידאג להפוך את הבשר לחוויה שתרצו לחזור עליה לא רק ביום העצמאות.

 

מה כל כך מיוחד בסדרת ה GENESIS ?

יש לא מעט דברים שחשובים בגריל גז, והדרישות של חובבי הבשר והצלייה רק עולות.

הסיבה העיקרית בגללה רבים מעדיפים להתחיל לצלות את הבשר שלהם היא גריל העובד על גז היא בגלל יכולת פיזור החום האחידה שמאפשרת צליית בשר בצורה מדויקת.

מעבר ליכולת של סדרת הגרילים GENESIS להגיע לרמת פיזור חום מדויקת בכל מקום במנגל (מה שכמעט בלתי אפשרי בעבודה עם גריל גחלים או גריל גז פשוט של WEBER, יש עוד כמה סיבות ואלמנטים חשובים שכדאי מאוד להכיר רגע אחד לפני שמפשרים את הבשר ומתחילים לצלות אותו.

 

סממן חזותי (עיצוב)

ששמים לב לכל דגש ולכל פרט, רואים את זה גם מבחינת העיצוב.

גריל הגז המיוחד של סדרת GENESIS מעוצב בצורה אלגנטית אך יחד עם זאת העיצוב המיוחד לא מפריע לנוחות השימוש והעבודה איתו.

בגריל מסוג זה לוקחים בחשבון שכמויות הבשר יהיו גדולות יותר מן הרגיל ולכן עושים הכל בכדי שנוחות העבודה לא תיפגע, העיצוב הייחודי והנוחות הם אלו שהפכו את סדרת GENESIS  להיות סדרת הגרילים הטובה ביותר.

 

ניידות ונוחות גם שלא משתמשים בגריל

בעבודה עם ציוד יחסית גדול אחת הבעיות שרבים נתקלים בה היא האחסון של הגריל, בזכות היכולת לנייד בקלות את הגריל הוא הופך עוד יותר להיות אפקטיבי.

בתחתית הגריל תמצאו שני גלגלים המאפשרים לנייד את הגריל ממקום למקום ולאחסון אותו במסתור בימי החורף בכדי לשמור עליו.

האחסון של הגריל עצמו לא מסתיים ביכולת לנייד אותו, אלא גם הגריל מכיל בתוכו בחלקו התחתון מדפי אחסון המאפשרים לעבוד באופן רציף ולשמור בתוכם את הציוד הנלווה הדרוש לכם לצליית בשר.

 

לסיכום

כל היתרונות האלו הופכים את גריל הגז להיות הגריל המושלם, עוצמת חום מדויקת הניתנת לשליטה, פיזור חום מלא על משטח צלייה גדול, תוספת פנימית של שני קומות בתוך הגריל, קומת הפשרה וחימום וקומת צלייה.

הכנות המזון והבשר על גריל כזה הופכת את הפעולה לעבודה מהנה, והתוצאות של הצלייה יהיו מהנות עוד הרבה יותר מעצם העבודה עצמה.

לאחר הצלייה מגיע גם שלב הניקיון, למרות שרבים לא רוצים להגיע לשלב הניקיון הוא חלק בלתי נמנע אחרי כל שימוש בגריל, המיוחד בסדרת GENESIS שהיא כוללת מערכת מיוחדת האוספת את השומנים שנוזלים מהבשר ועל ידי כך תהליך הניקוי קל ופשוט.

 

אולי תאהבו גם את

ילדה מתנדנדת
תכנון נדנדת חצר מעץ

למי מאיתנו אין בראש את התמונה שבה אנו יושבים בסוף יום קיץ, לבד או עם המשפחה, בנדנדה מעץ בחצר הבית ונרגעים מלחצי השגרה היום יומית.

קראו עוד »