חיפוש

משחקי הכס: כך תבחרו כיסא מנהלים

בחירה של כיסא מנהלים אינה עניין של מה בכך. מי שיושבים על כיסא מנהלים לזמן ממושך יוכלו להעיד כי הבחירה צריכה להתקיים תוך היכרות עם כמה פרמטרים חיוניים. המדריך הנוכחי יציג בפניכם את כל הפרמטרים הללו ויאפשר לכם לבצע את הבחירה הנכונה ביותר של כיסא מסוג זה. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שיהיה לכם כיסא נוח שמתאים לכם כמו כפפה ליד.

 

השלב ה – 1 בבחירת כיסא מנהלים: תבדקו שיש אפשרות להגביהה ולהנמיך את גובה הכיסא

בשלב הראשון אתם צריכים להיכנס אל קטלוג של כיסאות מנהלים ולבדוק באילו כיסאות יש אפשרות להגביהה ולהנמיך את הכיסא. שכן, מדובר בעניין חיוני. הרי כל אחד מאתנו בעל גובה אחר והכיסאות עוברים לעיתים ממנהל אחד לאחר. כך שחשוב שתהיה את האפשרות להתאים את הכיסאות לכל אדם באשר הוא. הימנעו מבחירת כיסא סטטי, כזה שלא מאפשר לשנות את גובהו, פשוט כי הוא עשוי להתגלות בסופו של דבר כלא נוח.

השלב ה – 1 בבחירת כיסא מנהלים תבדקו שיש אפשרות להגביהה ולהנמיך את גובה הכיסא

השלב ה – 2 בבחירת כיסא מנהלים: תבדקו שיש משענות לידיים

כל מנהל יגיד לכם שכיסא מנהלים איכותי הוא כזה שמאפשר לו להניח את הידיים עליו בנוחות. מנהלים משתמשים לא פעם בידיים שלהם במהלך פגישות. לעיתים השימוש בידיים נעשה למטרות כתיבה ובמקרים אחרים מדובר בחלק משפת גוף שמאפשרת להעביר מסרים חיוניים. ראוי לציין כי יש כל מיני סוגים של משענות לידיים. כך שאתם צריכים להסתכל על קטלוג של כיסאות מנהלים ולראות מה הן המשענות שיהיו הנוחות ביותר עבורכם.

השלב ה – 2 בבחירת כיסא מנהלים תבדקו שיש משענות לידיים

השלב ה – 3 בבחירת כיסא מנהלים: תבחרו לפחות 4 דגמים שעונים על הפרמטרים הללו

בשלב זה אתם צריכים לסמן לפחות 4 דגמים של כיסאות מנהלים שמתאימים לכם מכל הבחינות שצוינו לעיל. חשוב מאוד לבצע בחירה מרובה, כדי שתוכלו בשלב מאוחר יותר, לבצע את הבחירה המתאימה ביותר מבין המגוון הרחב. שימו לב – אנשים לעיתים בוחרים להימנע מיישום שלב זה והם מגלים בסופו של דבר שהדבר הקשה עליהם בהמשך.

 

השלב ה – 4 בבחירת כיסא מנהלים: תשבו על הכיסאות ותבדקו מה הכי נוח עבורכם

בשלב ה – 4 אתם תגלו את החשיבות של יישום השלבים הקודמים. שכן, בשלב זה תצטרכו לגשת אל החנות ולשבת על הכיסאות שבחרתם. אתם עשויים לגלות כי הדגם הראשון למשל שהיה נראה לכם כנוח ביותר, אינו מתאים לכם כלל. לכן, חשוב לבחור בשלב הקודם בכמה דגמים. כך ייחסך לכם זמן במעבר בין דגמים שונים בחנות. שכן, את הסינון הראשוני ביצעתם בקלות בזמן שהותכם בבית או במשרד.

 

כמה מילים לסיום

המדריך הנוכחי יגיע לסיומו בעוד כמה מילים. בשלב זה, אתם צריכים פשוט ליישם את המידע שצוין לעיל ולבחור את הכיסא המתאים ביותר עבורכם או עבור העובדים שלנו. לנו נותר רק לאחל לכם שתבצעו את הבחירה הנכונה ביותר, זו שתהיה נוחה לחלוטין.

משחקי הכס כך תבחרו כיסא מנהלים

אולי תאהבו גם את