חיפוש

הכביסה המלוכלכת בבית – מכונות כביסה מומלצות

מכונת הכביסה היא אחד הדברים השימושיים ביותר בבית, וניתן למצוא אותה כמעט בכל בית בישראל (אלא אם אתם אוהבים לכבס את הבגדים בצורה ידנית, או אם מדובר דירת שותפים צעירים – ואז במקרים רבים כל אחד מהשותפים מכבס את בגדיו במקום אחר). לאור השימוש התדיר במכונה, מומלץ לקנות את מכונת הכביסה האמינה והטובה ביותר – וכך למנוע מצב בו היא תתקלקל אחרי זמן מועט.

 

איך בוחרים את מכונת הכביסה הטובה ביותר?

 

לפי היצרן

את מכונת הכביסה מומלץ לבחור קודם כל לפי זהות היצרן שלה. ישנם יצרנים שנחשבים לאמינים יותר מאחרים, ושמכונות הכביסה שלהם שורדות לאורך תקופה ארוכה ללא תקלות או צורך בתיקון.

המלצה רווחת בקרב טכנאים שמכירים מקרוב את כל דגמי מכונות הכביסה, היא לקנות מכונה תוצרת המותגים הגרמניים "בוש" (Bosch) או "סימנס" (Siemens). הטכנאים נוטים לייחס חשיבות גבוהה לארץ המוצא של המכונה – מוצרי החשמל הגרמניים לרוב עמידים יותר ואיכותיים יותר, ומאופיינים בבלאי נמוך (כך שניתן להחזיק בהם גם שנים רבות ללא צורך להחליף).

 

לפי המחיר

כמובן שאדם שמעוניין לקנות מכונת כביסה לא ייקח בחשבון רק את היצרן שלה, אלא גם את המחיר. מטבע הדברים, ככל שמכונת הכביסה איכותית יותר והיצרן שלה נחשב אמין יותר – ככה המחיר שלה יהיה גבוה יותר. כל אחד נדרש לעשות עם עצמו את השיקול של האם כדאי לקנות מכונת כביסה אמינה ויקרה, שתשמש אתכם לטווח זמן ארוך, או לקנות מכונת כביסה זולה יותר אך שנוטה להתקלקל מהר יותר.

גם אם אתם בוחרים לקנות מכונת כביסה מיצרן שאינו נחשב בין האיכותיים ביותר בשוק, טכנאים ממליצים להימנע ממכונות כביסה תוצרת סין. לרוב אלו מכונות שמתקלקלות מהר מאוד, והתיקון שלהן יקר. בנוסף, יש קושי במציאת חלקי חילוף למכונות כאלו בארץ, מה שמייקר אפילו יותר את עלות התיקון.

 

הובלה של מכונת כביסה בעת מעבר דירה

במידה ואתם נמצאים בפני מעבר דירה, אתם ודאי יודעים שחלק ניכר מהתהליך הוא ההובלה של תכולת הבית שלכם. כמו כל חפץ גדול וכבד, גם הובלה של המכונה זה לא צחוק – והיא עשויה להיות מאתגרת עבור המובילים.

האתגר שבהובלת מכונת הכביסה תלוי בגודל שלה ובתנאי השטח. מכונות אלו עשויות להתקלקל אם הן מקבלות חבטות בדרך, או אם מטלטלים אותן יתר על המידה. במידה ומכונת הכביסה שלכם גדולה, או שהדירה שלכם נמצאת בקומה גבוהה – ייתכן שהפתרון הטוב ביותר שישמור על שלמות מכונת הכביסה שלכם הוא שימוש במנוף.

חשוב לוודא עם חברת ההובלות בטרם ההובלה שיש ברשותם מנוף זמין, וליידע אותם על כל החפצים הכבדים והגדולים שמצריכים את השימוש בו. אמנם השימוש במנוף ייקר את עלות ההובלה, אך בצורה זו החפצים יועברו בשלום ובבטחה.

 

מכונת כביסה

אולי תאהבו גם את

ילדה מתנדנדת
תכנון נדנדת חצר מעץ

למי מאיתנו אין בראש את התמונה שבה אנו יושבים בסוף יום קיץ, לבד או עם המשפחה, בנדנדה מעץ בחצר הבית ונרגעים מלחצי השגרה היום יומית.

קראו עוד »