חיפוש

לרכוש דירה כמו יזם אמיתי – כיצד נדלניסטים מוצלחים מוצאים את העסקאות הטובות ביותר?

האינטרנט מלא במידע, לגבי עסקאות נדל"ן פוטנציאליות ומבטיחות. תחקיר מקדים לגבי עסקאות פוטנציאליות, דרך ניתוח מגמות מחירים באזורים מסוימים, יכול לחסוך עשרות ואף מאות אלפי שקלים לכל נכס.

 

אתר מידע נדל"ן

"אתר מידע נדל"ן", של רשות המיסים, מציג מידע על עסקאות הרכישה והמכירה של נכסי מקרקעין שבוצעו בישראל, על פי המחירים. מידע זה, יכול לתת תמונה כוללת, על מגמות המחירים, באזור בו נערך החיפוש, זאת, על מנת לקבל החלטה מבוססת, בנוגע לעסקה מסוימת.

 

רשות מקרקעי ישראל

"אתר רשות מקרקעי ישראל", מהווה מקור יעיל, להתעדכנות במגמות שוק הנדל"ן, מידע מפורט על תוכניות תב"ע, ותוצאות מכרזים של הרשות. אחד מתפקידי הרשות הוא שיווק קרקעות המיועדות למגורים ותעסוקה, על ידי מכרזים פומביים. אומנם ההשתתפות במכרזים, מיועדת לקבלנים ויזמים ולא לרוכשים פרטיים, אך דרך מידע זה ניתן לדעת, היכן מתבצעות רכישות של קרקעות.

 

רכישה מכונס נכסים

נכס נדל"ן המגיע דרך כונס נכסים, עבר באחד משלושה, הליכי כינוס נכסים אפשריים: מינוי כונס נכסים במסגרת הדין האזרחי, מינוי כונס נכסים בהוצאה לפועל ובבית המשפט או מינוי כונס נכסים בדיני חברות. המחירים ברכישת דירות מכונס נכסים, יכולים להיות נמוכים, בעשרות אחוזים ממחיר השוק, אך יש לעמוד בתנאי המכרז, מבחינת מקדמות, העברת התשלום ועוד.

 

תכנית "מחיר למשתכן"

בתוכנית מחיר למשתכן, ניתן למצוא הגרלות אטרקטיביות לזכאים. הזדמנות זו מצוינת להשקעה, או ליצירת רווח במכירה, וכן לזוגות צעירים הרוצים להשתקע בעיר בה הם גרים, כיוון שבני המקום, מקבלים עדיפות בהגרלות. בנוסף, מוצעות באתר התוכנית, דירות לרכישה ללא הגרלה, במחיר מופחת, במקרה ולא היו להן, מספיק נרשמים להגרלה.

 

"מרכז נדל"ן"

האתר מרכז נדל"ן, מספק חדשות נדל"ן יומיומיות, לצד כתבות עומק, ניתוחים, טורי דעה, וקורסים מקצועיים בתחום הנדל"ן. בנוסף, אחראי האתר על כנס הנדל"ן השנתי, "פסגת הנדל"ן. האתר גם כולל, זירת עסקאות נדל"ן, בה מפורטות עסקאות פוטנציאליות של נדל"ן מסחרי, משרדים, לוגיסטיקה, קרקעות למכירה, נדל"ן למגורים ועוד.

 

אתר "יד 2"

עסקאות נדל"ן למגורים, ניתן למצוא בלוח הגדול באינטרנט: יד 2. באתר מתפרסמים מידי יום, מאות נכסים למכירה ברחבי הארץ, לעומתו, באתר "יד "1 מוצגים פרויקטים חדשים, המוצעים על ידי קבלנים – למכירה.

 

לסיכום

כדי למצוא עסקאות נדל"ן טובות, ניתן לבדוק מחירים ומידע על פי אזור גאוגרפי, באתר נדלן, ניתן גם לבדוק באתר של רשות מקרקעי ישראל המהווה מקור יעיל, להתעדכנות במגמות שוק הנדל"ן. בנוסף, ניתן גם לרכוש נכס נדל"ן, דרך כונס נכסים או בתוכנית מחיר למשתכן. האתר מרכז נדל"ן, מספק חדשות נדל"ן יומיומיות, לצד כתבות עומק, ניתוחים וטורי דעה, ובאתר יד 2, ניתן לבדוק לגבי רכישת דירה, מיד 2.

לרכוש דירה כמו יזם אמיתי - כיצד נדלניסטים מוצלחים מוצאים את העסקאות הטובות ביותר

אולי תאהבו גם את