חיפוש

מה עושים במקרה ולוחית הזיהוי נגנבה?

לוחית הזיהוי של הרכב היא למעשה האמצעי דרכו מזוהה הרכב שלכם. במידה ונגנבה לוחית הזיהוי של רכבכם, נגנבה למעשה זהותו והדבר עלול לגרור אתכם לבעיה, במיוחד אם תבוצע עבירת תנועה עם לוחית הזיהוי של הרכב שלכם. אז מה תעשו במקרה ונגנבה לכם לוחית הזיהוי ולמה חשוב לדווח על כך כמה שיותר מהר?

 

האם ניתן לגנוב לוחית זיהוי?

כן, ניתן לגנוב לוחית זיהוי ואף ניתן לעשות זאת דיי בקלות. לוחית הזיהוי מוברגת לרכבכם וכל שיש לעשות על מנת לגנוב אותה הוא להוציא את הברגים ולקחת את הלוחית. הדבר ניתן לעשות בקלות ובמהירות במיוחד אם ההברגה מרושלת.

 

מה משמעות הגניבה של לוחית הזיהוי?

משמעות הגניבה של לוחית הזיהוי שלכם היא שנגנבה הזהות של רכבכם. במקרה זה, אתם עלולים להיות מואשמים בעבירת תנועה שלא ביצעתם, במידה ומי שגנב את לוחית הזיהוי יבצע עבירה. במקרה של גניבת לוחית הזיהוי של הרכב, מומלץ להתייעץ עם עורך דין תעבורה אשר יוכל להכווין אתכם לקראת הצעדים החשובים שתעשו לאחר הגניבה ולמניעת אישום על עבירה שלא ביצעתם.

 

מה עושים במקרה ולוחית הזיהוי נגנבה?

במידה ונגנבה לוחית הזיהוי של הרכב שלכם, מומלץ להתייעץ כאמור עם עורך דין המומחה בתחום זה. כמו כן, מומלץ לפנות לתחנת המשטרה הקרובה ולדווח על העבירה. זאת היות ואותו אדם שגנב את לוחית הזיהוי שלכם לביצוע עבירה ובכך אתם אלו שתואשמו והוא יתחמק מענישה. כמו כן, נהיגה ללא לוחית זיהוי הינה עבירת תעבורה ולכן כדאי לדווח על גניבה על מנת לקבל לוחית חדשה לרכב.

 

למה חשוב לדווח על גניבה של לוחית זיהוי?

כאמור, נהיגה ללא לוחית זיהוי הינה עבירה וכן לאחר הגניבה אתם עלולים להיות מואשמים בעבירה שלא ביצעתם. על כן, חשוב לדווח למשטרה על גניבת לוחית הזיהוי וזאת על מנת להימנע מקנסות ואישומים על עבירות שלא ביצעתם או שלא באשמתכם.

 

אם בוצעה עבירה באמצעות לוחית זיהוי שנגנבה?

במידה ובוצעה עבירה באמצעות לוחית הזיהוי שנגנבה לכם, תוכלו לפנות למשטרה ולטעון כי לא מדובר ברכב שלכם. במידה וכבר התלוננתם על גניבת לוחית הזיהוי, סביר להניח שהמשטרה לא תאשים אתכם כלל. במידה ולא התלוננתם על כך מראש, תצטרכו להוכיח שהלוחית אכן נגנבה וכן להוכיח שלא הייתם במקום בזמן ביצוע העבירה. ברוב המקרים מדובר בהוכחה קלה, אך כדי לחסוך לכם את הטרחה, מומלץ לדווח מראש על הגניבה.

 

לסיכום – גניבה של לוחית זיהוי ומה חשוב לעשות?

גניבה של לוחית זיהוי יכולה להיעשות בקלות ובמהירות. במידה ונגנבה לכם לוחית הזיהוי חשוב להיעזר בעורך דין ולהגיש תלונה במשטרה על הגניבה. במידה ונגנבה לוחית הזיהוי של רכבכם ולא התלוננתם, אתם עלולים להיות חשופים ולאישום בעבירת תעבורה שביצע הגנב.

לוחית רישוי נגנבת

אולי תאהבו גם את

בוררות
מתי ניתן לערער על הליך בוררות?

בוררות הפכה לשיטה פופולרית יותר ויותר ליישוב סכסוכים בישראל. עם יתרונותיו הרבים, כגון גמישות, סודיות ומומחיות, אנשים ועסקים רבים בוחרים בבוררות על פני ליטיגציה מסורתית.

קראו עוד »