חיפוש

כיצד מודדים מדרסים ביו מכניים?

רגע לפני שניתן לכם הסבר מפורט על מדידה של מדרסים ביו מכניים, אנחנו רוצים להסביר לכם – מה זה בעצם?

 

מה זה מדרסים ביו מכניים?

אלו המדרסים הנפוצים ביותר, השם שלהם מורכב משתי מילים. האחת, ביו, קיצור של המילה ביולוגיה והשנייה, מכניים, הכוונה לתחום המכניקה, תנועה של הגוף.
התפקיד של המדרסים הללו הוא לאפשר לכף הרגל שלנו להיות במנח המיטבי עבורה.

 

מה ההבדל בין מדרסים רגילים לביו מכניים?

ההבדל הוא שבמדרסים הביו מכניים הוא העובדה שהם הקשיחים ביותר בתחום, דבר שמקנה להם אפשרות להחזיק את הרגל היטב.
יש יתרון רב לקשיחות – המדרס ישמור על הצורה שלו ולא ישתנה בהתאם לדריכה שלכם. כאשר מדובר במצב שבו יש מנח לא טוב לכף הרגל, כדאי לרכוש מדרסים ביו מכניים מכיוון שאלו יסדרו את מנח כף הרגל ויתמודדו אל מול המשקל הרב של הגוף היטב, ללא שינוי בצורתם.

 

איך אני מודד את המדרסים האלו?

בשביל למדוד מדרסים ביו מכניים צריך להגיע למכון שמתמחה במדרסים. אנחנו כבר מציינים בפניכם עובדה חשובה:
מדרסים ביו מכניים קונים רק במכון. אם תכננתם לעבור בחנות כלשהי על הדרך (חנות ספורט או כל חנות אחרת שמוכרת מדרסי מדף) – דעו לכם שמדובר בקניה שאינה מותאמת לכם.
מדרסי המדף לא מותאמים אישית לכפות הרגליים שלכם. אם תחליטו בכל מקרה לרכוש אותם, סביר להניח שבסופו של דבר אתם תגלו שהמדרסים הללו גרמו לכם יותר נזק מתועלת.

 

השתכנתי. אני קונה מדרסים ביו מכניים רק ממכון אורתופדי. מה עכשיו?

מצוין. לכל אחד מאתנו יש זוג נעליים שהוא נועל לעתים קרובות.
ההמלצה שלנו היא, רגע לפני הגעתכם למכון, תעצרו רגע ותבחרו את הנעליים שאתם עושים בהם הכי הרבה שימוש ביום יום ותגיעו איתם למכון. הסיבה לכך פשוטה. אתם תצטרכו ללכת עם המדרסים בתוך הנעליים הללו וחשוב לבדוק שהמדרסים הביו מכניים אכן מתאימים לנעליים שאתם לובשים בתדירות הגבוהה ביותר.
המדרסים הביו מכניים תופסים נפח בתוך הנעליים, חשוב שתדעו שאתם קונים מדרסים שמותאמים לכם (קרה לא פעם שאנשים קנו מדרסים עם נעליים שלא נעלו באופן יום יומי ובסופו של דבר הם חזרו למכון עם זוג הנעליים שהם נועלים באופן קבוע כדי לבדוק מדרסים אחרים שמותאמים לזוג הזה, עדיף להימנע ממצב שכזה).

לנשים מבנינו, אם אתן נועלות בעיקר נעלי עקב ביום –יום, תשמחו לדעת שישנם מדרסים ביו מכניים שמותאמים לנעליים לאירועים (ובין היתר לנעלי עקב).
ההמלצה שלנו היא להימנע מהליכה עם נעלי עקב בתדירות יום –יומית, אבל אם את בכל זאת עושה זאת, כדאי שתעשי זאת בבטיחות ובנוחות.

עד כאן פירוט אודות אופן המדידה של מדרסים ביו מכניים.
כעת, אתם יודעים כי עליכם להגיע למכון עם הנעליים האהובות עליכם ולבחור את המדרסים המותאמים לכם.
כל מה שנותר לנו לעשות זה לאחל לכם דרך צלחה.

נעלי ספורט

 

אולי תאהבו גם את