חיפוש

המדריך המלא לניקיון דירה מוזנחת כולל פינוי

מעת לעת מתפרסמות בעיתונים ובכלי התקשורת השונים מודעות שעניינן ניקיון בתים ופינוי תכולה שלהם. המודעות הללו מתייחסות בדרך כלל לדירות שהבעלים שלהן אינם מתגוררים בהן עוד, או שהם הלכו לעולמם. מנגד, היורשים החוקיים של הבתים והדירות הללו אינם מעוניינים להתעמק בתכולה וכל רצונם הוא לפנות אותה, לנקות את הבית ולהכין אותו למגורים או לחילופין למכירה. מדובר בחלק ניכר מהמקרים בדירות מוזנחות, שהטרחה הכרוכה במיון הרכוש ובפינוי שלו משם גדולה מדיי ובעלי הבית בוחרים לבצע אותו באמצעות חברה חיצונית. במקרים אחרים, אם כי נדירים יותר, מחליטים בעלי הבית לבצע פינוי של תכולת הבית שלהם עצמם, במטרה להחליף ריהוט וארונות, (כללים לעיצוב חדר ילדים) ולבצע שיפוצים כלליים בבית. מהן העלויות במקרים שבהם מתבצע פינוי של כל תכולת הבית? מהן החלופות של פינוי הדירה באמצעות עובדים חיצוניים המתמחים בדבר? בשורות הבאות נרחיב מעט את היריעה בתחום שלא נמצא בדרך כלל בראש הכותרות, אבל עשוי להיות שימושי במקרים רבים ובמצבים שונים.

חדר מוזנח

ניקיון דירה מוזנחת – הוצאות ועלויות

כאמור לעיל, יש מקרים רבים שבהם דירות ובתי מגורים נזנחו על תכולתם המלאה, במשך תקופות ארוכות. לא אחת מתברר שמדובר בשנים ארוכות שבהן לא בוצעה כל פעולה בבית שדייריו עברו לבית אבות או הלכו לעולמם. הסיבות לכך מרובות – חוסר הרצון לפגוע ברכוש של בעלי הבית בעודם בחיים, או חוסר אפשרות להתמודד מבחינה נפשית עם האבדן. כך או אחרת, התוצאות דומות: בתים מוזנחים, רכוש ישן ונטוש ומלאכה רבה הניצבת בפני מי שיחליט לבצע עבודת פינוי הרכוש והניקיון. במרבית המקרים, הדרך הנכונה ביותר היא לשכור את השירותים הטובים של אנשים פרטיים או חברות שזה תחום העיסוק שלהן – פינוי תכולת דירות. בדרך כלל, התשלום עבור הפינוי נגזר מכמות החפצים והרהיטים בבית, מגודל הבית או הדירה ומידת הנוחות בעת הוצאת הרכוש ממנו. זאת, בנוסף לעלויות שונות, כגון עלויות פינוי האשפה שעלולות להסתכם באלפי שקלים. זה המקום לציין כי מי שעוסק בפינוי דירות כאמור לעיל, חייב להשליך את התכולה במקומות המיועדים לכך. השלכת אשפה שלא במקומות החוקיים היא עבירה פלילית, שבעלי הנכס אשמים בה לא פחות מהמוביל. תוכלו למצוא פרטים נוספים באתר: https://www.chik-chack.co.il

חלופות אפשריות לפינוי דירה מקצועי

למעשה, החלופה האפשרית היחידה היא פינוי הדירה באפן עצמאי. פינוי כאמור עלול לארוך תקופה ארוכה, ולהיות כרוך במאמצים לא מבוטלים. בחישוב עלות מול תועלת, אין ספק שביצוע פינוי מקצועי משתלם יותר. הדירה המפונה יכולה להיות מוצעת למכירה בהקדם, ואם היא נקייה ומטופלת כהלכה, המחיר עבורה יכול להיות גבוה. באשר למחירים – מדובר בדרך כלל באלפי שקלים, ולעיתים בסכומים גבוהים בהרבה. זאת, גם אם לוקחים בחשבון שהרכוש בדירה עובר בשלמותו לידי המוביל, אשר עשוי בנסיבות מסוימות להפיק ממנו תועלת כלכלית רבה.

לשמור על בית נקי למרות שעושים על האש לכתבה המלאה לחצו כאן.

אולי תאהבו גם את

ילדה מתנדנדת
תכנון נדנדת חצר מעץ

למי מאיתנו אין בראש את התמונה שבה אנו יושבים בסוף יום קיץ, לבד או עם המשפחה, בנדנדה מעץ בחצר הבית ונרגעים מלחצי השגרה היום יומית.

קראו עוד »