חיפוש

אמן חושים ותרומתו לערב הגיבוש הקרוב שאתם מתככנים

מזמן לא עשיתם ערב גיבוש לעובדים שלכם ועכשיו זה כבר ברור שהם זקוקים לבילוי כזה? אתם לא זוכרים מתי ראיתם אותם מרוצים ושמחים? מרגישים שאין ביניהם קרבה והיכרות אמיתית? אם כך, אין ספק שערב גיבוש יוכל להיות פתרון נהדר. אומנם זה נכון שערב הגיבוש יהיה רק התחלת הקרבה וההיכרות המעמיקה יותר בין העובדים, אך צריך להתחיל ממשהו. לכן נשאלת השאלה איך בעצם מפיקים ערב גיבוש טוב וכדאי שתדעו את הסוד: מזמינים הופעה פרטית מאמן חושים! אומנם לא כל מנהלי החברות. והעסקים כבר עשו זאת, אך האמת היא, שעוד ועוד אנשים בוחרים באופציה הזאת וגם לכם זה כדאי. כאשר מזמינים אמן חושים אפשר ליהנות מהופעה ייחודית, שונה ומבילוי מרגש במיוחד שאפילו האדישים ביותר שבין העובדים שלכם לא יוכלו להישאר אליו אדישים. לכן, אם חשוב לכם להוציא את כולם מהשגרה, אם אתם רוצים להצחיק אותם ואם אתם רוצים שהעובדים יעבור חוויה ייחודית ושונה, הזמנת הופעה פרטית של אמן חושים זו הבחירה הנכונה.

מקל קסמים

הופעה פרטית – למה אפשר לצפות?

עד היום, בתור קהל, תמיד כשראיתם הופעה כלשהי זה היה במרכז תרבות כזה או אחר? מעולם לא יצא לכם להזמין איש מקצוע שיופיע בפניכם באופן פרטי? אם כך, ברור מדוע אתם בדילמה וברור מדוע אתם לא לגמרי יודעים למה לצפות. לכן כדאי שתדעו שלמעשה לכל אמן חושים יש את אופן הפעולה שלו, שבהחלט יכול להיות שונה מאמני חושים אחרים. בדרך כלל אמן החושים ידבר איתכם בטלפון וינסה להבין מה בעצם אתם רוצים. העניין הוא שיש אנשי מקצוע שמגיעים עם המופע הקבוע שלהם, בלי כל מחשבה על הקהל ובלי להטריד את עצמם עם הדילמה האם ההופעה מתאימה לקהל או לא. לעומת זאת, יש גם אמני חושים שירצו לקבל מהמלקוח כמה שיותר פרטים מראש ובהתאם לכך הם יוכלו להתאים את ההופעה לקהל שמולו הם עומדים. במקרה ואתם פונים אל אמן חושים שעובד בצורה השנייה, הוא ירצה כמובן לדעת איפה מתקיים ערב הגיבוש שלכם כדי להבין האם זה ריאלי עבורו להגיע לשם או לא. כמו כן, כאשר אתם משוחחים עם אמן החושים שלכם תמיד תוכלו לשאול אותו כמה זמן נמשכת ההופעה והאם היא כוללת את שיתוף הקהל במהלך הפעלולים השונים. כמו כן, במידה ואמן החושים זקוק לציוד – בין אם זה מיקרופון ובין אם זה כל דבר אחר, האם הוא מביא את הציוד לבד? גם בנקודה הזאת יש הבדל בין אמני חושים שונים ולכן יש לברר את הסוגיה הזאת מראש.

איך לבחור איש מקצוע שלא יאכזב אתכם?

אם לומר את האמת, הרבה עומד כאן על הפרק, שכן מי שבסופו של דבר ייתן את הטון וישפיע על השאלה האם ערב הגיבוש יהיה מוצלח או לא – הוא אמן החושים שיעשה את ההופעה. לכן טבעי שאתם חוששים לזמין כל איש מקצוע באשר הוא, כי ממש כפי שקורה בתחומים אחרים, זה ברור שגם בתחום הזה יש אנשי מקצוע טובים יותר מאחרים. לכן יש מקום לבדוק, להשוות ולראות שאתם בוחרים לא רק מישהו שלא יאכזב אתכם, אלא גם מישהו שתוכלו לסמוך עליו. אמן חושים מצחיק, כריזמטי וכזה שיודע להלהיב את האנשים שמולם הוא עומד. זה נשמע לכם בלתי אפשרי? לא יודעים למי להתקשר? אם כך, כדאי שתדעו שאמן החושים הטוב ביותר עבורכם הוא זיגי, כי הוא מגיע עם ניסיון וידע, אז למה אתם מחכים?

לאתר הרשמי של ירון פרזי

אולי תאהבו גם את

קוֹסֵם
קוסם מנוסה ליום ההולדת

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מעוניינים בחגיגת ימי הולדת עם אטרקציות, פעילויות והפתעות. אחת מהדרכים להשאיר חוויה בלתי נשכחת היא להזמין קוסם, שישאיר את הצופים

קראו עוד »