חיפוש

אמן חושים לאירועים של מבוגרים

אירועים למבוגרים הם ז'אנר מיוחד ושונה של אירועים. הרצון ליצור אירוע שהוא מחד מרגש, מתאים לסיבת החגיגה ולאורחים העתידים להשתתף בו, ומאידך ייחודי, שונה ומעניין במיוחד יוצא מורכבות ובעיקר יצירתיות רבה. כדי לסייע למארגני האירוע ליצור את האטרקציה הייחודית והמעניינת שהם מחפשים, ריכזנו עבורכם את כל המידע החשוב על האטרקציה הכי מעניינת ומיוחדת שיש – אמן חושים.

 

אמן חושים – מופע מרתק ומיוחד

ימי הולדת, ימי נישואין או כל סיבה אחרת לחגיגה מוקדשים פעמים רבות באירוע. ארוחה חלבית בחצר בשעות הצהריים, בראנץ' או ארוחת ערב באולם, בכל אירוע חייבת להיכנס משבצת אחת, אטרקציה או תוכן ייחודי שיהפוך את האירוע לבלתי נשכח.

 

מיהו אמן חושים והאם זה באמת קיים?

כשנאמרת המילה אמן חושים, לכל אדם עולה קונוטציה אחרת. קוסם, מכשף, כל אלו הם מושגי ואנשי מקצוע שלא נוגעים לאמן החושים. אבל אל דאגה, המאמר כאן כדי לעשות סדר.

אמן חושים, או בשמותיו הנוספים – מנטליסט, אמן על-חושי ועוד, שולט בכל הנוגע לתופעות על טבעיות, למשל – שליטה בחפצים ללא מגע (כפיות מכופפות, חפצים מעופפים), שליטה במחשבות וקריאתן, חיזוי עתידות ומידע שאפילו אתם לא זוכרים, ועוד מיומנויות רבות.

 

איך אמן חושים מבצע את הקסמים שלו?

אמן החושים משתמש בכמה סוגים של טכניקות שנוגעות למוח האנושי – פסיכולוגיה, סוגסטיה, NLP ומיומנויות משחק כגון זריזות ידיים. בנוסף לכך, אמן החושים הופך את הקסמים לגדולים וקסומים אף יותר בזכות יכולות משחק והופעה מול קהל. בסוף, אם תרצו להאמין וגם אם לא – אמן החושים משתמש גם בכמה יכולות על – טבעיות.

 

מה נכלל במופע של אמן חושים?

הופעות של אמן חושים הן דינמיות, ומותאמות בצורה המושלמת לכל אירוע – הן למטרת האירוע והן למשתתפים. המופע משלב את הקהל בצורה פעילה על הבמה או במקומות הישיבה, וגורם לכולם להישאר בפה פעור.

המופע משלב אווירה קלילה, עם קטעי מעבר והומור כייפי בין הקסמים ותוך כדי ביצועם. מעבר לקסמי הטלפתיה עליהם פירטנו קודם לכן, אמן חושים מומחה גם בקסמי קלוז אפ – קסמים הנוגעים לזריזות ידיים וחוש הראייה ומתבצעים ממש מתחת לאף.

 

לאיזה אירוע למבוגרים כדאי להזמין אמן חושים?

כפי שנאמר, מופע של אמן חושים טוב ומקצועי יהיה מותאם בצורה המושלמת לכל סוג אירוע. לכן, כל אירוע למבוגרים שתרצו שיהיה ייחודי ומעניין, עם שעה שוברת שגרה ובלתי נשכחת יתאים לאמן החושים, במיוחד כשמדובר באמן חושים למבוגרים.

 

לסיכום

השאיפה לאירוע המושלם, בפרט כשמדובר באירועים למבוגרים, קיימת ומלחיצה מתמיד. הצורך לארגן אירוע שיתאים, ירגש ויעניין את כולם הופך את העסק למורכב עבור מארגני האירוע. לכן, הוספת תוכן, אטרקציה מעניינת שרוב האנשים נתקלים בה לראשונה, תאפשר למארגנים שעה של מנוחה ולקהל שעה של עניין וקסם.

קוסם

אולי תאהבו גם את

תיקון משאבות טבולות
תיקון משאבות טבולות

אם הביוב עולה בבית הפרטי שלך או בבניין בו אתה מתגורר, מאוד יכול להיות שישנה תקלה במשאבה הטבולה של הבית או הבניין. מערכת הביוב בבתים

קראו עוד »
מדביר
למה חשוב להשתמש במדביר מנוסה?

נתקלתם במזיקים במטבח? אתם סובלים מהלכלוכים שהם משאירים ברחבי הבית? מעוניינים לסלק את היונים, הנמלים, היתושים, הדבורים, הנחשים או המכרסמים שהופיעו בביתכם?   כולנו מכירים

קראו עוד »