חיפוש

אמן חושים בפריסה ארצית

לאחרונה אפשר לראות כיצד אומנות החושים תופסת את הבמה והופכת להיות מופע מרכזי גם בתוכניות הטלוויזיה הפופולאריות וכן גם באירועים הפרטיים. טרנדים בעולם המופעים משתנים ומתעדכנים בכל עת וקשה לצפות את זה. נראה שאנשים מתלהבים ומתחברים מאוד לכל מה שקשור לריגוש, אלמנט והפתעה ולכן מופעי חושים הופכים להיות הדבר הבא.

במידה ואתם מתכננים תכנית לקנות כרטיסים להופעה משפחתית משותפת בקרוב או שאתם מארגנים אירוע קרוב – יתכן שמופע חושים עשוי להיות פתרון מצוין לכל מטרה. הוסיפו לקרוא וגלו את כל הפרטים.

 

מה הוא אמן חושים?

אומנות חושים הינה תחום מרכזי בתוך עולם הקוסמות. תחום הקוסמות התפתח לפני הרבה מאוד שנים והפך להיות תחום בידורי מרכזי עוד לפני מאות שנים אך בצורה שונה כפי שאנחנו מכירים את זה היום. התחום הלך להתפתח מתוך מופעי פעלולים שנראו כמו תופעה של כוחות על טבעיים. בנוסף, היה תחום מרכזי של כשפות ומכשפות שרוב האנשים האמינו שהדבר הוא אמיתי לחלוטין.

כיום, אנחנו כבר לא באמת מאמינים בקסם אמיתי אך הופעה של אמן חושים עדיין מרתקת אותנו ועל אף שאנחנו יודעים שמדובר במיומנות נרכשת לרגע אחד אנחנו יכולים להאמין שמדובר בקסם אמיתי. תחום הקוסמות נוגע בנו בצורה מאוד רגישה עוד משהיינו ילדים ולכן אנחנו אוטומטית נהנים ומתחברים לתחושה של הריגוש שיש במופע כזה.

 

מה מתרחש במופע של אמן חושים?

קוסמות כפי שרובנו מכירים אותה נוגעת למופעי טריקים ותעתועי עיניים בחפצים שונים ולעיתים באנשים. מנגד אומנות חושים הינה מופעי קוסמות שמתרחשים במוח האדם. אמן חושים לומד לעומק את כל התורה של הפסיכולוגיה החברתית והאישית וזאת בכדי לדעת כיצד לעשות על המוח מניפולציה. מה שהופך מופע של אמן חושים לכל כך מרגש הוא היכולת של האמן לחזות ולנבא מהלכים וחשיבות.

אמן חושים לומד תבניות חשיבה ידועות וקבועות במוח האדם ולכן מסוגל לחזות צעדים. רוב האנשים לא מכירים כלל וכלל תבניות כאלה ואחרות בחשיבה שלכם ולכן נוצרת תחושה של קסם אמיתי ויכולות על טבעיות. לעוד פרטים – https://www.mxgems.com.

 

אומנות חושים בישראל

בישראל כמו בכל העולם תחום אומנות החושים והקוסמות תופסים תאוצה והופכים להיות מרכזיים יותר ויותר. אומנות חושים מתאימה מאוד למופעי אירועים פרטיים. לרוב, אומנות חושים מתאימה יותר לקהל מבוגר יותר מעט, וקוסמים למופעי עבור קהל צעיר. אך, אין ספק שניתן לערוך התאמות מסוימות במופעי אומנות חושים וזאת כדי להתאים לכל הגילאים.

רוב אומני החושים עורכים התאמה עם מארגני האירוע לפני ומוודאים תיאום ציפיות. אומנות חושים תבטיח מופע מרגש וחד פעמי שיהפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח באופן חד משמעי. ישנו טווח מחירים רחב מאוד במופעי החושים בארץ ועם זאת גם איכויות שנות של מופעים.

 

אמן חושים מראה קלף

אולי תאהבו גם את

קוֹסֵם
קוסם מנוסה ליום ההולדת

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מעוניינים בחגיגת ימי הולדת עם אטרקציות, פעילויות והפתעות. אחת מהדרכים להשאיר חוויה בלתי נשכחת היא להזמין קוסם, שישאיר את הצופים

קראו עוד »