חיפוש

אמבטיה חמה להירגע מיום ארוך

אמבטיה חמה היא כל מה שאתם צריכים כדי להיכנס למצב של רוגע ושלווה, אחרי יום ארוך ואינטנסיבי. לפעמים בתוך שגרת החיים העמוסה, אנחנו לא מוצאים את הזמן להקדיש למנוחה אמיתית לגוף שלנו – ובעיקר לנפש שלנו. אמבטיה חמה היא פתרון מעולה לכך, שלא דורש מכם זמן מיוחד או הכנות מיוחדות, ואף בעל יתרונות בריאותיים רבים!

 

שחרור מתחים ולחצים שהצטברו במהלך היום

שגרת החיים שלנו מאופיינת לעיתים בימים ארוכים ועמוסים – בין אם בעבודה, בלימודים, בפקקים בדרך, בצבא או בכל מקום אחר בו אתם נמצאים. כאשר הימים הארוכים הם השגרה, המתחים מצטברים מיום ליום, כך שגם היעילות והיכולות התפקודיות שלכם עשויות להיפגע.

אמבטיה חמה תוכל לסייע לכם ב"ניקוי הראש" במהלך השגרה האינטנסיבית. תנו לעצמכם להירגע ולנוח, לשמוע מוזיקה שאתם אוהבים ברקע, ופשוט להתמכר לתחושת השלווה והשקט.

 

הקלה בכאבים בגוף

טבילה באמבטיה חמה עשויה לא רק להיות מנחמת ומשחררת, אלא גם להקל על כאבים שונים בגוף. נמצא שהטמפרטורה של המים מסייעת בהקלה בכאבי גב ואף בהקלה על כאבי ראש.

 

הורדת לחץ הדם וחיזוק המערכת החיסונית

מחקרים שונים שבדקו כיצד מים חמים משפיעים על לחץ הדם, מצאו שאמבטיה חמה עשויה להוריד את לחץ הדם בגוף שלנו – וכך לסייע לאנשים אשר סובלים מלחץ דם גבוה.

בנוסף, טמפרטורת המים מסייעת בזרימה טובה יותר של הדם, ואף מחזקת את המערכת החיסונית – בכך שהיא תורמת להפרשת רעלים החוצה על ידי הזעה מוגברת.

עם זאת, חשוב לומר שכאשר מדובר באנשים שסובלים מבעיות בריאותיות שונות ונוטלים תרופות באופן קבוע (כמו תרופות ללחץ דם גבוה למשל), מומלץ להתייעץ עם רופא לפני שאתם מאמצים את האמבטיות החמות כדרך קבע. הגוף של כל אחד מאיתנו מגיב אחרת לטמפרטורת המים, וייתכן שתרופות מסוימות עשויות להגיב בצורה לא טובה לחשיפה למים חמים לאורך זמן.

 

אמבטיה חמה מתאפשרת רק כאשר דוד המים שלכם תקין

דוד מים מותקן כמעט בכל בית בישראל, והוא זה שאחראי על אספקת המים החמים בבית לאורך כל ימות השנה. דוד המים הפופולרי ביותר בישראל הוא דוד השמש, שמנצל את אנרגיית השמש כדי לחמם את המים – ללא צורך בצריכת חשמל ואנרגיה.

בחלק גדול מדודי השמש מותקנים גם רכיבים חשמליים שונים, שהופכים אותו לדוד חשמל בעת הצורך (בעיקר בימי החורף, בהם מזג האוויר הוא סגרירי ולרוב אין שמש מספקת על מנת לחמם את המים).

את המידע המלא בנוגע לשמירה על תקינות הדוד שלכם ועל פעולות שיוכלו לסייע בכך, תוכלו למצוא באתר האינטרנט https://www.myim.co.il. דרך האתר אף תוכלו להזמין אליכם הביתה טכנאי דודים מוסמך, שיוכל לוודא בצורה מקצועית שדוד המים שלכם תקין – או לתקן כל תקלה בדוד שמונעת את פעולתנו התקינה.

 

אמבטיה

אולי תאהבו גם את

ילדה מתנדנדת
תכנון נדנדת חצר מעץ

למי מאיתנו אין בראש את התמונה שבה אנו יושבים בסוף יום קיץ, לבד או עם המשפחה, בנדנדה מעץ בחצר הבית ונרגעים מלחצי השגרה היום יומית.

קראו עוד »