חיפוש

אירוע סיום התואר מתקרב? רעיונות יצירתיים להקדשה ייחודית

אז הנה הגיע הרגע הזה שאתם והקרוב אליכם חיכיתם לו במשך זמן רב, אירוע סיום התואר.

במשך שנים ליוויתם אותו בתקופות המבחנים החרדתיות שלו, בזמנים הקשים שבהם הוא הרגיש אבוד ואפילו ברגעים הטובים שבהם הוא יצא מאושר מהציון האחרון שקיבל.

החלטתם לקנות לו מתנה אבל אתם גם רוצים להגיד לו כמה אתם גאים בו בצורה יצירתית מספיק. אז בואו וניתן לכם מספר רעיונות יצירתיים להקדשה יחודית.

 

מה מרגש יותר מהקדשה אישית?

הקדשה אישית היא בעצם הנפוצה ביותר וניתן למצוא אותו על אותות וגביעים רבים. המקור להקדשה הזו הגיע בכלל מעולם הספרות כאשר היה נהוג ע"י מחבר ספרים להקדיש את הדף הראשון לאדם שהוא יקר וקרוב לליבו. הקדשה אישית היא בעצם מחווה כלפי אנשים ויש לה מטרה אחת ויחידה וזה לתת לקרובינו המקבלים הקדשה זו את התחושה של הקרבה והערכה שאנחנו חשים כלפיו.

אם החלטתם לקחת ולתת בטקס סיום התואר את ההקדשה האישית תשתמשו תמיד במילים שמחברות ומתארות ומפארות את האדם שלו בחרנו להעניק את הגביע ולא במילים כלליות וחלולות.

 

יש עוד סוגים של הקדשות?

טקס סיום תואר הנו טקס חשוב מאוד לאדם שמסיים את התואר, ומשם הוא יוצא בעצם לשוק העבודה בעל תעודת של ידע.

הרבה פעמים נבחר לתת לו הקדשה שהוא ברכה וזה מכיוון שנרצה לברך ולהגיד לו כל הכבוד על הצלחתו וסיום התואר.

לברכה יש משמעות עמוקה הרבה פעמים ואם נבחר בטקס סיום התואר לתת לאדם את הברכה היצרתית וההקדשה היחודית על ידי ברכה הרבה פעמים נגרום לאדם לריגוש רב.

אנחנו במילמן דור ההמשך מבטיחים לתת את השירות הטוב ביותר כל מה שקשור להקדשות שהן ברכה ולעזור לכם לבחור את הברכה המתאימה ביותר למאורע.

הקדשה נוספת היא הקדשה של משפט המאפיין את המאורע לצד משפט המאפיין את מקבל ההקדשה. בעצם נשתמש במשפט אחד שלפעמים חלקם נדושים יותר וחלקם נדושים פחות אבל לרוב לכל אדם וחבורה יש איזשהו חיבור אל המשפט עצמו. ישנם משפטים רבים המגיעים מן המקורות לדוגמא שיכולים להתאים למאורע של סיום תואר שהם מאוד יחודיים ויכולים לרגש את מקבל ההקדשה.

 

לסיכום

יש להבין שישנן המון דרכים יצירתיות בכדי לגרום לאדם הקרוב אלינו להתרגש בסוף הטקס לסיום התואר.

אנחנו במילמן דור המשך מייצרים גביעים, אותות ומלווים את לקוחותינו בכל דבר שניתן לעשות בכדי שהם יביאו את המתנה הייחודית והמושלמת ביותר גם בטקס סוף התואר.

לכן אם יש לכם ספקות או שאתם מעוניינים לתת לילדכם או לאדם קרוב אליכם הקדשה ייחודית בטקס סוף התואר תיצרו איתנו קשר ואנחנו מתחייבים לעזור לכם לבחור את המתנה היצירתית והייחודית ביותר לצד הקדשה נהדרת שתרגש את כולם.

אולי תאהבו גם את

קוֹסֵם
קוסם מנוסה ליום ההולדת

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מעוניינים בחגיגת ימי הולדת עם אטרקציות, פעילויות והפתעות. אחת מהדרכים להשאיר חוויה בלתי נשכחת היא להזמין קוסם, שישאיר את הצופים

קראו עוד »